Læs min tekst - kritik søges · Korrekturlæsning

0 svar
Senest opdateret 8 måneder, 6 dage siden · remmerali
8 måneder, 6 dage siden

Hej Mit navn er Rem Merali Osefe, jeg er 19 og er fra et andet etnisk baggrund. Jeg har boet i Danmark i cirka 4 år og har skrevet siden jeg var ung. Jeg startede med at skrive på fransk og for omkring 3 siden besluttede jeg mig at skrive på dansk.
Jeg er i gang med forskellige projekter, men mangler nogen til at læse min tekster i gennem, da jeg er student og ikke lige har så mange penge til at betale for korrektur.
Ps: Jeg kan selvfølgelig betale lidt, med helst ikke for dyrt.
jeg ejer en blog/hjemmeside, som hedder remmerali.dk, hvor jeg skriver lidt frit.
jeg er startet med skrive nogle kort fortællinger, som jeg deler på min, da jeg ønsker at folk læser, min evner inden jeg er færdig med den bog, som jeg er i gang med.
som sagt I kan gå på min siden for at se, hvad jeg egentlig skriver ellers vil jeg gerne spørge om der var nogen herinde, der kunne hjælpe med nogle korrekturlæsninger.
"mine tekster er ikke mere end 7-8 side. Tak på forhånd.

8 måneder, 6 dage siden

Besvar debattråd

Debatten Korrekturlæsning er startet 22/06-2017 16:40 af remmerali og er placeret under Læs min tekst - kritik søges.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

26Åh nej! - Ikke igen!
4 timer, 28 minutter siden · Kåemer
1656Dagens ord
6 timer, 23 minutter siden · leviP
0Betalæser søges til tre noveller
1 dag, 4 timer siden · Syrene Hvid
0Ørehængere
1 dag, 9 timer siden · Kåemer
13Skrivegruppe Midtjylland
1 dag, 10 timer siden · LineG
12Nogen der har gang i noget