Helbred · Hvordan har du det

8 svar
Senest opdateret 2 år siden · 6 bruger(e) deltager
2 år siden

Kære søde dig på fyldepenne HVORDAN HAR DU DET jeg skrive åbne om helbred med hvordan har du det men du skal læse det som det er til dig fordi vi jeg skal huske på det vigtig og spørg fordi måske nogen føle sig ensom der ude og jeg har tiden nok til og spørg hvordan har du det men jeg for der ikke gjord så kære dig kun dig der læse den Hvordan har du det :) huske der er altid en tanke til dig fra mig fordi jeg vil ønske jeg er hos Dig vidst du føle for en kram eller en der bare er der fordi ingen skal vær alene. Så den her er til dig kh Maria du kan svare hvor du vil kommentar eller besked jeg er din hele weeken d

2 år siden
2 år siden

En sød tanke Maria , og flot du rækker ud til folk der kunne bruge det.

Vh Tommy

2 år siden
2 år siden

Alt jeg rør ved går i stykker... alt der kommer til mig bliver revet væk... alle jeg er i kontakt med bliver såret... Alt livet kaster er sten og mudder... Så et svar på dit spørgsmål "Hvordan har du det?" - så kan jeg sige at mit bæger er mere end fyldt, rent faktisk skyllet over, mit tog er løbet tør for skinner. Men jeg trækker bremsen og vipper på kanten for dem der elsker mig, for vil hellere leve i helvede end at bringe til dem jeg holder af.

2 år siden
2 år siden
#3

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

2 år siden
2 år siden

mega godt. føler der er noget reflekterbart over det

2 år siden
2 år siden
#5

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

2 år siden
2 år siden
#6

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

2 år siden
2 år siden

Så sød tanke du har lavet her og mange er alene og er jeg også uden nogen her og dem, der var gik eller måtte jeg lade gå <3

2 år siden
2 år siden
#8

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

2 år siden

Besvar debattråd

Debatten Hvordan har du det er startet 20/08-2021 20:19 af Maria jayashree (MariaMolgaard) og er placeret under Helbred.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

2Krimikonkurrence Leitura
1 dag, 1 time siden · heksemutter
45Dagens DJ
5 dage siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
10 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
10 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
27 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
1 måned, 2 dage siden · Tungnemt

Helbred

4Videoer med terapeutiske øvelser
3 måneder, 21 dage siden · Ansu
8Hvordan har du det
2 år siden · Engbo
13Hvorfor kan jeg ikke det samme som ...
3 år siden · dino
0DI Georges syndrom. Helbreds opdate...
4 år siden · Savanti
7Helbred opdatering.
5 år siden · Savanti
11Sofies 5-trins selvværds-kursus
5 år siden · Kåemer