Læs min tekst - kritik søges · Jeg søger en lille gruppe testlæsere

1 svar
Senest opdateret 3 måneder, 9 dage siden · 2 bruger(e) deltager
3 måneder, 11 dage siden

Jeg søger en lille gruppe testlæsere

Hvis du kan lide forfattere som Solvej Balle, Salman Rushdie, Peter Høgh eller Peter Petterson, så falder mit manuskript måske i din smag. Hvis du hader alle de nævnte forfattere, er der dog stadig mulighed for at du kan lide mit arbejde (-:

Titlen: Hvorend muligheden for lykke er størst:
Det er fire fortællinger om vores søgen efter lykke og bekræftelse, og al den ballade vi forårsager i vores forsøg på at lykkes: F.eks. vold, destruktion, syretrip, utroskab, ydemyglese og uforglemmelige nætter. Det er nogle avancerede, dramatiske og rørende fortællinger som leger med vores opfattelse af virkeligheden og vores idé om os selv.

188 sider / 56000 ord. Forfattet med henblik på udgivelse og kvaliteten burde være derefter (Men nu får vi se). Man kan læse een histore, lidt fra dem alle, eller læse bagfra hvis man har lyst. Jeg hungrer bare efter feedback. Hvem er på!?

3 måneder, 11 dage siden
3 måneder, 9 dage siden

Hej Michael

Jeg tillader mig at give lidt, uopfordret, feedback på dit opslag, eftersom jeg selv har stået i samme situation igennem længere tid. I søgningen med lys og lygte efter (beta)læsere til nogenlunde samme type litteratur. Som er lykkedes, men let er det ikke.

Det er en smal niche på det danske marked. For så vidt læsere og i endnu højere grad skribenter. Du får efter min klare overbevisning - og nok så vigtigt erfaring - bedre resultater, hvis du tilbyder betalæsning den modsatte vej. Og vel at mærke er oprigtigt interesseret deri! Hvorvidt det er "det rigtige" at gøre, at det er noget for noget, skal jeg ikke agere dommer over. Men det hjælper for det første i forhold til overhovedet at få nogen til at byde sig til. For det andet, netop fordi det er overvejende sandsynligt, at læseren ikke er specielt hjemmevant i, eller muligvis slet ikke har læst, denne type litteratur, risikerer du, at der opstår en slags læseudgave af granatchok. Du får et bedre resultat, hvis det er et samarbejde, hvor du får lejlighed til at vise din forståelse af litteratur gennem betalæsning den modsatte vej.

Alt det bedste på din videre vej med projektet.

3 måneder, 9 dage siden

Besvar debattråd

Debatten Jeg søger en lille gruppe testlæsere er startet 17/01-2024 01:25 af Michael Dalgaard og er placeret under Læs min tekst - kritik søges.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

2Krimikonkurrence Leitura
1 dag siden · heksemutter
45Dagens DJ
5 dage siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
10 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
10 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
27 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
1 måned, 2 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
1 måned, 2 dage siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
1 måned, 6 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
1 måned, 16 dage siden · AnsuLa

Læs min tekst - kritik søges

1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
3 måneder, 9 dage siden · Kafkaesque
0Efterlæsning af betalæsere til min ...
10 måneder, 24 dage siden · grkemacar
1Prøver her
1 år, 9 måneder siden · FaetterA
0Musisk oplevelse
2 år siden · knudkp
0Gensidig betalæsning af Krimi/spænd...
2 år siden · HeleneB
5Sparring på krimi-roman
2 år siden · MariaMolgaard
2Søger læsere!
2 år siden · Dahlenborg
4Gensidig betalæsning - Roman
3 år siden · Kafkaesque
1Leder af betalæsere til up-and-comi...
3 år siden · Aurelian