5Tagdækker søges?
Rygning er skadeligt!
Aforismer og gruk
5 år siden
2Minister på job
Støjberg tog hånden op af lommen · - sku' byde nye velkommen
Aforismer og gruk
5 år siden
10Trump
Når man ikke må mure · må man nøjes med at murre
Aforismer og gruk
5 år siden
2Horton
Gu' er det ej hovedpine · Den sidder lige i øjet · (Bull's eye) · -men ... [...]
Blandede tekster
6 år siden

Puls: 2,9

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Levi Pedersen (f. 1953)
Det var en aften som denne. Her op til nytår og på landet. Her henad aften ville hun ud. Ud for bare at komme ind igen...

Zofia var et otte kilo energibundt. Ruhåret gravhund i rød...
Knald på som rødhårede så ofte har...
Ikke langt mellem tanke og handling.

Hjemme en Sct. hans dag kl 12 til frokost. Lukkede hunde i haven, og satte mig for at spise. Hov? Fornemmede noget fra hundene... Nej, de gøede ikke, men var oppe at ringe...
Noget under stigereol. Gik efter lygte, men omgående flyttede alt sig til næste rum...
Zofia i ekstase. Flyt lige den kasse... ja ja, madam. Som du ønsker...
- og så et megapiv...
Kiggede bag kassen, og fandt en rotte... (25 cm fra snude til haleROD)

Nå, men tilbage til historien...
Det var mellem jul og nytår, og vi var her på landet. Henad aften ville madame i haven... -men kun for at vende på verandaen.
Dette gentog sig flere gange, idet hun hele tiden kom og stillede sig foran mig...

Ja ja. Vi mænd er nok lidt tungnemme...
Forstod tilsidst. Trak madras ud på verandaen, samt extradyne...
Fire nætter henover nytår og udendørs overnatning, selvom man har et sommerhus af sten...

Diskusprolaps en sommer
Kun otte år

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 28/12-2016 21:45 af Levi Pedersen (leviP) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 209 ord og lix-tallet er 17.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.