Den sorte ulv


1 måned, 3 dage siden 2 kommentarer Digte

2Den sorte ulv
Den ensomme ulv i flokken. Den som er stille og tilbagetrukken i ... [...]
Digte
1 måned, 3 dage siden

Puls: 8,8

Publiceret: 1
Afgivet: 1
Modtaget: 2
Vanessa Elliot (f. 1987)
Den ensomme ulv i flokken. Den som er stille og tilbagetrukken i blandt flokken. Den som taler med en blid og kærlig stemme. Den som ingen lytter til, fordi de andre gø'er højest, men ender med at følge efter den ensomme ulv i sidste ende. Den som besidder stor styrke og kraft, som de andre ulve ikke har opdaget i nu, fordi de så gerne vil undertrykke den, med deres egen uvidenhed. Men gang på gang har den taget store bytter med hjem, uden at det blev accepteret, selvom de nød måltidet. Ofte tog de andre ulve æren for det bytte, den ensomme ulv havde bragt hjem til flokken. Den lod dem gøre dette. Den vil aldrig sladre, om de andre ulve, det er den for loyal og trofast til. Den har hellere ikke behov for, at tage æren. Den glæder sig over at de andre gør det istedet. Den er misforstået i dens flok, men det gør ikke spor, da den sorte ulv ved der venter den noget stort en dag. Den går gerne i forklædning som syndebuk, det blide lam og den tæmmet løve, selvom den er klar over at den blot er en ulv i bland flokken, som ikke i nu, er accepteret.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 25/03-2024 08:41 af Vanessa Elliot og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 207 ord og lix-tallet er 26.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.