Hvem er mere glad end mig? · Første anmeldelse af Grænselandet.

3 svar
Senest opdateret 7 år siden · 4 bruger(e) deltager
7 år siden

Vi har i dag fået vores første anmelde af Mørkets søn 2: Grænselandet, og den er epic!

Citat fra anmeldelsen: Det er fantastisk læsning med en forunderlig verden som scene og med nogle aldeles interessante personer i hovedrollen, hvor især Destans forandring og udvikling er særdeles spændende. Bogen er velskrevet og virker utroligt gennemarbejdet. Ud over de elementære spændingselementer og krigsscener og den altoverskyggende kærlighedshistorie bliver der også plads til fine skildringer af almene begreber som venskab, loyalitet og skæbne. Kompositorisk er bogen bygget op, så man på skift har fokus på alle de forskellige personer, og det giver historien drive, og man får lyst til at læse videre. Denne anmelder har fuldstændig overgivet sig. En af årets bedste fantasy udgivelser.

Så intet at sige til at vi er begejstrede og ikke kan få armene ned! Yes, en fed følelse! :D

Læs hele anmeldelsen her:http://www.littera...n-2-graenselandet

7 år siden
7 år siden

Sikke en anmeldelse! Nu må jeg snart se at få købt de bøger. :-)

Signe

7 år siden
7 år siden

Hvor er det fedt. Kan godt forstå at I har svært ved at få armene ned. Tillykke :-)

7 år siden
7 år siden

Fantastisk :-) Tillykke :-)

7 år siden

Besvar debattråd

Debatten Første anmeldelse af Grænselandet. er startet 14/07-2016 23:02 af t.sanddahl og er placeret under Hvem er mere glad end mig?.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

0Krimikonkurrence Leitura
15 timer siden · heksemutter
45Dagens DJ
3 dage siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
9 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
9 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
25 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
1 måned, 1 dag siden · Tungnemt
0Løn er tabu
1 måned, 1 dag siden · sofiesverden

Hvem er mere glad end mig?

5Skriverefugium
5 år siden · Syrene Hvid
15Oplæsning ved festuge-event i Aarhu...
6 år siden · Syrene Hvid
9Sikke en weekend!
6 år siden · Mille82
8eventyrkonkurrencen.
6 år siden · Morpho
4eventyrsamling
6 år siden · Babyangel85
16Forlagskontrakt
6 år siden · Bondekonen
8Får udgivet en digtsamling til jul
6 år siden · Fink