Hvem er mere glad end mig? · eventyrsamling

4 svar
Senest opdateret 6 år siden · 4 bruger(e) deltager
6 år siden

For to dage siden fik jeg en fantastisk besked fra forlaget Dreamlitt, om at de har udvalgt mit eventyr til at indgå i deres vinter- og juleeventyrs samling.

Jeg er helt oppe at køre. Det kan godt være at det er en lille udgivelse og sammen med andre forfattere, men efter et ret hårdt år sidste år, så er det som at få en ny chance for at vise, hvad jeg kan :-)

6 år siden
6 år siden

Jamen det er rigtig dejligt. Man forstår godt at du svæver lidt i disse dage! :-)

6 år siden
6 år siden

En novelleudgivelse er også en stor ting, jeg har selv prøvet det, og det er fedt. Det skal man da fejre og være glad og lykkelig over. Jeg ved ikke, om dit hårde år har noget med fortsættelsen til Lygtemandens datter at gøre, men jeg håber for dig, at dette så bliver starten på et overfedt år.

6 år siden
6 år siden

Hej Jette
Tillykke det er da en dejlig nyhed med gode tanker fra Ulla

6 år siden
6 år siden

Tak alle sammen jeg vil bestemt nyde det :-)

Bondekonen: Lad mig bare kort sige, at der fulgte en masse problemer med fortsættelsen til Lygtemandens datter som ingen forfatter nogensinde bør udsættes for. Hvis nogen er nysgerrige svare jeg gerne på spørgsmål over private beskeder.

6 år siden

Besvar debattråd

Debatten eventyrsamling er startet 24/08-2017 14:09 af Jette Petersen (Babyangel85) og er placeret under Hvem er mere glad end mig?.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

44Dagens DJ
1 dag, 12 timer siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
3 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
3 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
19 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
25 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
25 dage siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
29 dage siden · Tungnemt

Hvem er mere glad end mig?

5Skriverefugium
5 år siden · Syrene Hvid
15Oplæsning ved festuge-event i Aarhu...
6 år siden · Syrene Hvid
9Sikke en weekend!
6 år siden · Mille82
8eventyrkonkurrencen.
6 år siden · Morpho
4eventyrsamling
6 år siden · Babyangel85
16Forlagskontrakt
6 år siden · Bondekonen
8Får udgivet en digtsamling til jul
6 år siden · Fink