Ordet er frit · Emails til de stræbende

1 svar
Senest opdateret 6 år siden · 2 bruger(e) deltager
6 år siden

De seneste par uger, har jeg skrevet lange lettere filosofiske mails, med en anden spirende skrivinde ligesom jeg selv. Det har været en vidunderlig rejse, sådan at skrive "værker" sammen, i tråde af tanker, følelser og ideer der altid vil opstå fra dag til dag. Det har dog ikke været helt nok for mig.
Derfor ville jeg spørge jer, om i kunne være interesserede i at skabe tanker, små tekster, ideer, hvadsomhelst, med en email-skribent som jeg selv?
Hvis ja, så har i min mail her Nullemohr@gmail.com :- det skal lige siges, at denne mail blev lavet da jeg var tolv, af min far, og at den derfor har sit finurligt navn :)

6 år siden
6 år siden

Hej Hannah

Det er da en fin tanke, det er berigende at udveksle tanker og meninger med andre. Men er det ikke netop det vi har Fyldepennen til, enten det er her på debatten eller en ad de andre afdelinger. Er man aktiv med i debatten kommer man jo i kontakt med andre, og er der så nogen man klinger særlig godt sammen med, så kan man jo tage forbindelse. Det har jeg selv gjort, og der er kommet gode venskaber og samtalepartnere ud af det.

Kåemer

6 år siden

Besvar debattråd

Debatten Emails til de stræbende er startet 27/09-2017 22:17 af Hannah White (Anne Mohr) og er placeret under Ordet er frit.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

5Dine største inspirationskilder?
7 dage siden · AnsuLa
2Digtteknikker: GAS-sætninger
25 dage siden · Tungnemt
4Dage med Ralf.
26 dage siden · MollyTrine
10Berøringsangst mht. kommentarer?
1 måned, 18 dage siden · David H
2Hvor blev digtene af?
1 måned, 26 dage siden · Tungnemt
1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
2 måneder siden · Kafkaesque
43Dagens DJ
2 måneder, 2 dage siden · Ansu

Ordet er frit

1Hjælp til et spørgsmål i Adventure ...
3 måneder, 15 dage siden · Skriverkunstner
3Dansk eller Engelsk?
4 måneder, 11 dage siden · cell
521Kontraster
4 måneder, 19 dage siden · Brehmer
1Spørgeskema; Hjælp mig lige med min...
9 måneder, 26 dage siden · Snowlion
1Pennemakker efterlyses (ihærdigt)
10 måneder, 20 dage siden · ScribblyCat
4Se verden i et nyt lys!
11 måneder, 25 dage siden · heksemutter
35Mellemgaard - et forlag i frit fald
1 år, 1 måned siden · Bullensohn