Ordet er frit · Annoncer på facebook!.

0 svar
Senest opdateret 5 år siden · 1 bruger(e) deltager
5 år siden

Det undte mig, at der er så mange annoncer på facebook . Altså så er jeg glad for at jeg ikke er svag . Der var en annonce hvor vedkommende var flabet og skrev . Savner du en at tale med?. Pris for 10 min lidt over 2.000 så skal man da æddermame godt nok tale hurtigt .
Hmm. Det undte mig med alle de annoncer men det er vel for at facebook kan " løbe rundt" fungere !. Hmmm.
De irritere mig de der annnoncer.
For mange af dem er fælder. Men jeg falder ikke i. Men det irriterere mig .
så ved jeg da godt man kan gå ind i indstillinger, og rette præferencer . Hmm det har jeg gjort men man kan ikke helt undgå de annoncer. Når jeg keder mig tror jeg at jeg vil undersøge hvordan facebook fungere og hvem der arbejder der også videre . For det virker en smule sært for mig. Og at facebook ønsker man skal dele et af sine billeder fra 4 år siden feks det undte mig endnu mere. Hvad får de ud af det hvis man vælger at dele og hvorfor vælger de netop dette billede.Er jeg den eneste der har det sådan ? Mvh
Ann.Savanti.

5 år siden

Besvar debattråd

Debatten Annoncer på facebook!. er startet 05/02-2019 08:30 af Ann R. Sørensen (Savanti) og er placeret under Ordet er frit.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

0Krimikonkurrence Leitura
13 timer siden · heksemutter
45Dagens DJ
3 dage siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
9 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
9 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
25 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
1 måned, 1 dag siden · Tungnemt
0Løn er tabu
1 måned, 1 dag siden · sofiesverden

Ordet er frit

1Hjælp til et spørgsmål i Adventure ...
4 måneder, 23 dage siden · Skriverkunstner
3Dansk eller Engelsk?
5 måneder, 18 dage siden · cell
521Kontraster
5 måneder, 26 dage siden · Brehmer
1Spørgeskema; Hjælp mig lige med min...
11 måneder, 4 dage siden · Snowlion
1Pennemakker efterlyses (ihærdigt)
11 måneder, 28 dage siden · ScribblyCat
4Se verden i et nyt lys!
1 år, 1 måned siden · heksemutter
35Mellemgaard - et forlag i frit fald
1 år, 2 måneder siden · Bullensohn