3Første kys med ham!
Han kigger på mig, med hans intense øjne. Han er smuk... smuk og ... [...]
Blandede tekster
8 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Cecilie Poulsen (f. 1999)
Han kigger på mig, med hans intense øjne. Han er smuk... smuk og tiltrækkende. Lige min type.
Vi får øjenkontakt. Hans varme intense brune øjne hviler på mig, og smelter min sjæl. På en vildt romantisk måde. Når man kigger på ham er det som at kigge på noget der er varmt. Lige til at brande sig på. Det er vildt hot... Haps! Hans øjne søger ned mod mine læber. Jeg bider mig frækt i læben. Han begynder at gå... gå hen mod mig. jeg retter dumt på mit hår, mens jeg følger ham med øjnene.
Han stiller sig lige foran mig. Han står tæt på, måske lidt for tæt. Han tager fat om mine hofter, trækker mig tættere på. Nu sker det!
Hans læber rammer mine. De smager at pebermynte, de er bløde og fyldige. Han kysser fantastisk, meget bedre end den sidste jeg kyssede med.
Jeg har ventet så længe på det her øjeblik. Jeg har kigget på han så længe. Ventet på han lagde mærke til mig. Det gjorde han endelig.
Hans læber fjerne sig fra mine. Efterlader mig med en følelse af længsel, en længsel efter mere.
Han tager fat i mine arm med den ene hånd, og i den anden hånd har han en sort kuglepen. Han skriver sit nummer og navn. Giver mig et kys på kinden og hvisker mig så ind i øret "Ring til mig skat." Efter det går han. Jeg kigger efter ham, indtil jeg ikke kan se ham mere. Derefter kigger jeg ned på min arm. Kigger på hans navn, hans nummer og det lille hjerte han tegnede.
Forfatterbemærkninger
Jeg håber i kan lide det. Det er en episode fra mit eget liv, som jeg egentlig har haft gemt i min dagbog i rigtig lang tid. Så det er lidt grænseoverskridende. Men håber virkelig i kan lide det.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 14/04-2016 07:58 af Cecilie Poulsen (CecillePoulsen) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 268 ord og lix-tallet er 15.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.