Tekstdebatter · Y-writer programmet ?

2 svar
Senest opdateret 1 år, 11 måneder siden · 2 bruger(e) deltager
2 år siden

hej alle.

Jeg læste om y-writer programmet,er bare i tvivl om brugen, er det beregnet til at samle tingene
i og redigere ? Jeg synes da ikke jeg kan skrive i det ? Kan jeg bruge google doc,?
jeg har ikke word.

2 år siden
1 år, 11 måneder siden

Hej,
Jeg skriver løs i word, men du kan jo bruge et hvilket som helst andet program også. Når en scene så er færdig kopiere jeg den over i yWriter hvor jeg har oprettet alle scenerne på forhånd. Jeg er helt vild med yWriter da det giver mig mulighed for at få overblik over de enkelte sceners status (outline, draft etc), knytter personer og tags til scener og få div rapporter så jeg kan få overblik over om der er en rød tråd i historien. Man kan godt skrive direkte i yWriter og måske er det det som du skal gøre hvis du ikke har word, da det jo også er en tekst editor.
Mvh.
Morten

1 år, 11 måneder siden
1 år, 11 måneder siden

tak for svaret, jeg tror nu ikke jeg kommer så langt med min skrivning, har mistet tråden ;)

1 år, 11 måneder siden

Besvar debattråd

Debatten Y-writer programmet ? er startet 02/05-2017 10:49 af Asilla Nova (Asilla) og er placeret under Tekstdebatter.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

2Bøger om at skrive
2 timer, 55 minutter siden · litteraturmagi
2687Dagens ord
22 timer siden · Engbo
0hvilke lande, hvilke genrer?
1 dag, 9 timer siden · december87
30Kontraster
1 dag, 22 timer siden · Engbo
49På'n igen.
2 dage, 22 timer siden · Engbo
3Grammatikkurser?