Ordet er frit · Hjemløse !.

1 svar
Senest opdateret 5 år siden · 1 bruger(e) deltager
5 år siden

Kære dagbog . Idag har jeg været i Horsens .
Jeg ville se noget andet da jeg bor på landet. Elsker at bo på landet . Men tog en lille tur til byen for at fejre mig selv da jeg er blevet udgivet idag.
Idag så jeg en hjemløs og hans hund det gjorde pludselig ondt i mit hjerte så jeg er lidt skør på den sjove måde . Han fik lidt mønter. Og Da jeg havde været inde og købe bukser tabte jeg den ene vante de er varme . Jeg tænkte på de fattige igen så jeg smed den anden , den jeg tabte var jo ikke så langt væk så jeg tænkte ja det kan jo være en anden kan bruge dem.
Filosofere lidt hvad mine digte skal handle on men det nok en blandet samling næste gang .
Men jeg er lykkelig . Og lykkelig for at jeg ikke kan leve andres liv ellers deres tilstande . For jeg er mig og jeg er stolt af den jeg er og hvor langt jeg er kommet med mit liv. Tænker at hvis jeg ikke havde skrevet den digt samling ville jeg være endt ud i alles alverdens ting ogdå ville jeg tilsidesætte mig selv . Sådan gik det heldigvis ikke

5 år siden
5 år siden

⚡️Redigere ⚡️Kan jeg ikke komme til ✨undskyld stavefejl går nogle gange lidt for hurtigt . Hilsen Ann. Svanri

5 år siden

Besvar debattråd

Debatten Hjemløse !. er startet 04/02-2019 20:01 af Ann R. Sørensen (Savanti) og er placeret under Ordet er frit.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

45Dagens DJ
1 dag, 10 timer siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
7 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
7 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
23 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
28 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
29 dage siden · sofiesverden

Ordet er frit

1Hjælp til et spørgsmål i Adventure ...
4 måneder, 20 dage siden · Skriverkunstner
3Dansk eller Engelsk?
5 måneder, 16 dage siden · cell
521Kontraster
5 måneder, 24 dage siden · Brehmer
1Spørgeskema; Hjælp mig lige med min...
11 måneder, 2 dage siden · Snowlion
1Pennemakker efterlyses (ihærdigt)
11 måneder, 25 dage siden · ScribblyCat
4Se verden i et nyt lys!
1 år, 1 måned siden · heksemutter