Ordet er frit · Gratis

4 svar
Senest opdateret 5 år siden · 2 bruger(e) deltager
5 år siden

Køb i app.

Intet er gratis.

5 år siden
5 år siden

Hvad i alverden mener du?

5 år siden
5 år siden

Kåemer. Hvad I alverden mener jeg?
Dette skal jeg nok komme nærmere ind på i mine kommende skriverier og digte. Det kan jeg lige love for . Hilsen Ann .

5 år siden
5 år siden

Nånå! du er gådefuld. Men der må da være en grund til at du lægger det op her. Dette er jo en debatside.

5 år siden
5 år siden

Kåemer .For st huske jeg skal skrive om det i digtene . Derfor har jeg lagt det som debat og kort. Men kan da godt uddybe lidt hvad det omhandler om.
Det er i app store det står tit at det er gratis at hente en app ned den skal man ikke altid hoppe på. Så gådefuld er jeg nu ikke nu har jeg uddybet det.
Er lettere irriteret så er det ikke altid nemt at uddybe i første omgang men det har jeg ligesom gjort nu. Det ender sku med Fyldepennen går nedenom og hjem med alt det jeg formår at skrive ned her hmm ha ha altså . Hilsen Ann ...ps og nu er det så en debat tråd. Og ikke længere en debat hvem tager den nu? Så må vi se om der bliver holdt fat" i den de tråd igennem debatten . Det bliver meget spændene ...

5 år siden

Besvar debattråd

Debatten Gratis er startet 14/03-2019 12:50 af Ann R. Sørensen (Savanti) og er placeret under Ordet er frit.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

2Krimikonkurrence Leitura
3 timer, 35 minutter siden · heksemutter
45Dagens DJ
4 dage siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
10 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
10 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
26 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
1 måned, 1 dag siden · Tungnemt

Ordet er frit

1Hjælp til et spørgsmål i Adventure ...
4 måneder, 23 dage siden · Skriverkunstner
3Dansk eller Engelsk?
5 måneder, 19 dage siden · cell
521Kontraster
5 måneder, 27 dage siden · Brehmer
1Spørgeskema; Hjælp mig lige med min...
11 måneder, 5 dage siden · Snowlion
1Pennemakker efterlyses (ihærdigt)
11 måneder, 28 dage siden · ScribblyCat
4Se verden i et nyt lys!
1 år, 1 måned siden · heksemutter