3Ingenting
Dummme dumme mig · der altid tror det bedste · om andre · fordi hvad de... [...]
Digte · sandhed
8 dage siden
3Meningen med ens liv
Hver gang man tror msn har fundet · meningen med sit liv · så falder ... [...]
Digte · hjælpsomhed, humor
22 dage siden
1Ords ringe værdi
Tavshed er for mig · lige med jeg skider på dig · Holder dig hen · til ... [...]
Digte · psykisk sårbarhed, undren, harem
1 måned, 11 dage siden
4Bjørne mor: hvem har sovet i sengen
Må havde tabt min hjerne · i din verden altså · Du uopnåelige · dig jeg... [...]
Digte · samvittighed, utro igen
1 måned, 27 dage siden

Puls: 41,4

Publiceret: 8
Afgivet: 18
Modtaget: 31
Sys Høj (f. 1966)
Det er en kold tid vi lever i, som Kim Larsen, så smukt synger sammen med Lange Lone. Ens hjerte bliver såret gang på gang og man skal samle sig selv op...vise man er stærk ...selv om ens hjerte det bløde og man er så ulykkelig.
Når går forbi dig ser de ned i jorden eller væk fra dig og lader som om de har travlt med noget og er optagede. Din følelser af tomhed og Palle alene i verden bliver størrer og størrer og du har mest af alt lyst til at give op.
Men så engang imellem kommer der er en lille solstråle historie, som gør dig glad og varmer dit blødende hjerte og minder dig om du er god nok og dur og verden også er et godt sted for dig og dit blødende hjerte.
Forfatterbemærkninger
Tanker om man er alene i verden og ens hjerte bløder, fordi den ensomhed kan gøre ondt.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 08/05-2015 07:55 af Sys Høj (Forårsglad) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 139 ord og lix-tallet er 20.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.