Beretningen om drengen der mødte en pige



2Forvirret hjerte
Kroppen er lidt af et mysterium. Hoved og hjerte hænger utrøsteli... [...]
Digte
4 år siden
1Beretningen om drengen der mødte en pige
Dette er beretningen om drengen der mødte en pige. · Han voksede op... [...]
Blandede tekster
10 år siden
4Storm bag lukkede øjenlåg
Denne gang trækker det virkelig op til uvejr. · Tankerne flyver omk... [...]
Digte
11 år siden
2Forladt hjerte
Havde du ikke været der, havde jeg kun været skyggen af mig selv.... [...]
Digte
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Patrick Manich (f. 1991)
Dette er beretningen om drengen der mødte en pige.
Han voksede op med troen på, at han ikke ville blive lykkelig før han mødte den eneste ene. Han gik ud fra at man ville vide det øjeblikkeligt når man så hende.
Alle andre ubetydelige møder, ville blot farve hans liv med kaoskvaler.
De fleste af årets dage er ubetydelige. De begynder og slutter, uden at efterlade noget mindeværdigt spor. De fleste dage påvirker ikke folks liv. Han havde altid tænkt at man ikke skal tillægge en enkelt hændelse stor kosmisk betydning. Alting opstod ved tilfældigheder. Ikke andet end rene tilfældigheder. Han lærte at mirakler ikke sker. Skæbnen er et tomt begreb. Intet er forudbestemt. Det havde han altid været rimelig sikker på.

Dette er beretningen om en dreng der mødte en pige.
Torsdag den 4 Juli. Mødte han den skæbne han aldrig havde troet på. En helt ubetydelig dag ud af årets mange, blev han grebet af et fangende blik på en tilfældig café der gjorde ham til ægtemand.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 29/06-2013 18:26 af Patrick Manich (HankManich) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.