WM i snooker i Sheffild .. Dag 1 og 2

Resume af projekt SØNDAGS...
Martin Micha...
4 år siden
Når lykken holder ferie.....
Marlene Gran...
Kære natbog (XX)
Olivia Birch...
8 år siden
Dag 6 på Fyldepennen. Fes...
Gaffa Brandt
Drømmwn
Martin Micha...
5 år siden
Inspiration eller fjolled...
Kellany Bram...
Alene i skyerne
Tine Sønder ...
13 dage endnu... måske...
Michala Esch...
Halina Abram...
6 år siden
Hej Dagbog

Undskyld jeg først skriver nu for jeg har jo lovet dig at du skulle høre om vores tur til WM i England ..

Vi tog afsted den 27 kl 9.fra banegården til lufthavnen hvor vi fløj til Københvn hvor vi skulle videre til E.M.A. lufthavn i England. Flyet til England var forsinket i 3 timer så vi fik da set kastrup. Nå men da vi kom til england skulle vi så med bus til Sheffild,vi var så heldrig at vi kun skulle vente i ca 40 min inden den kom og derfra tog det ca en time med bussen.
Vi ankom i byen ved 21 tiden, og bliv indskrevet på hotellet.
Det var et meget godt hotel og vi smed os også bare på sengen for at slappe af resten af dagen. Vi blev enig om at vi ville sove længe og tage det med ro næste dag da vi først skulle op i the Crucible Theatre om aftenen.

Da vi vågendede næste formiddag, efter en dejlig nat, hygge vi os og vi bestilte noget room service, for vi gad ikke at gå ned og få morgenmad.
Midt på eftermiddagen gjore vi os klar til at tage op i Crucible, hvor vi havde biletter til aften sessionen.
Da vi kom der op var der der et lille sted med alle trofejrne som hed the coe zone og der inde stod et FULD STØRELSE SNOOKER BORD ... og jeg siger dig at det var stort,selv om vi havede set det mange gange på tv,troede jeg ikke at det var så stor.
Nå men så blev det tid til at vi skulle ind i det allerhelligeste, selve snookerhimlen, The Crucible Theatre ..og det var virkelig en oplevelse af de store, det at se stedet live og opleve den stemling der var det hele vær ..
Det var en rigtig god kamp mellem Joe Swail og Liang Wenbo som Liang Wenbo vandt 13 - 12. Det blev lidt sent så vi to tilbage på hotellet lige efter for vi skulle jo også se en session næste formidag ..

Skriv kommentar

Dagbogsindlægget WM i snooker i Sheffild .. Dag 1 og 2 er publiceret 08/05-2008 22:20 af Flemming Trier (Tagmusen).

Log på for at skrive en kommentar til denne dagbog. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.