Læs min tekst - kritik søges · Hyggelæser søges

0 svar
Senest opdateret 6 år siden · 1 bruger(e) deltager
6 år siden

Hej folkens!
For 2 år siden lagde jeg starten på en historie op her på fyldepennen - nu er den så blevet skrevet færdig!

Derfor vil jeg høre om der er nogen der kunne have lyst til at læse den og bare overordnet fortælle hvad I synes? Det er altså ikke en betalæser der søges, så meget som en der vil læse en ny historie fra ende til anden, og helt kort give tommel op eller ned til den :)

Jeg har ikke lagt historien op her, da jeg desværre har på fornemmelsen at længere romaner ikke er hvad der fanger folks interesse, men jeg sender den selvfølgelig til dig i den form der passer dig bedst.

Kort om historien:
Der er tale om en kort historie (103 A4 sider / ca 44000 ord) om sorg, venskab og hærværk af Mona Lisa. De første tre "kapitler" kan læses her på fyldepennen https://www.fyldep...-lisas-smil-1-del). Jeg synes selv at de kapitler rigtig godt sætter tonen (selv om de er blevet revideret siden da), så hvis de er noget for dig, så er resten af historien også :D

Jeg håber der er nogen der kunne have lyst til at læse en historie, uden at skulle have de tidskrævende betalæser-briller på, og bare (forhåbentligt) nyde en kort fortælling.

6 år siden

Besvar debattråd

Debatten Hyggelæser søges er startet 01/06-2017 18:54 af Ea K.B. Hovedskou (Menjasdottir) og er placeret under Læs min tekst - kritik søges.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

45Dagens DJ
2 dage, 22 timer siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
8 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
8 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
24 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
1 måned siden · Tungnemt
0Løn er tabu
1 måned siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
1 måned, 4 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
1 måned, 13 dage siden · AnsuLa

Læs min tekst - kritik søges

1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
3 måneder, 7 dage siden · Kafkaesque
0Efterlæsning af betalæsere til min ...
10 måneder, 22 dage siden · grkemacar
1Prøver her
1 år, 9 måneder siden · FaetterA
0Musisk oplevelse
2 år siden · knudkp
0Gensidig betalæsning af Krimi/spænd...
2 år siden · HeleneB
5Sparring på krimi-roman
2 år siden · MariaMolgaard
2Søger læsere!
2 år siden · Dahlenborg
4Gensidig betalæsning - Roman
3 år siden · Kafkaesque