Læs min tekst - kritik søges · Betalæser søges til tre noveller

0 svar
Senest opdateret 6 år siden · 1 bruger(e) deltager
6 år siden

Jeg er i gang med en begyndende (selv)udgivelsesproces og kunne derfor godt bruge nogle kritiske øjne på tre noveller jeg har skrevet, som skal med i denne fremtidige bog. Fyldepennen har altid været et godt forum for mig at dele mine skriverier i, så nu rækker jeg lidt længere ud...

De tre noveller, "Gråblå", "Sommergul" (begge har været delt herinde før, men er pt. fjernet fra sitet) og den nyligt færdiggjorte "Brændt orange", er løst sammenhængende, realistiske, grænsende til magisk realisme i genre og tilsammen tæller de ca. 7500 ord.

Novellerne handler om tre forskellige kvinder og deres oplevelse af kærligheden til en anden kvinde i et stiliseret Napoli (tænk, a la balletten Napoli eller byen som set gennem et par romantiserende øjne).

Jeg vil gerne have en tilbagemelding på den generelle læseoplevelse, oplevelsen af novellernes miljø, tanker om sammenhængen mellem de tre historier og overordnede sproglige betragtninger (decideret korrektur er dog ikke nødvendig).

Hjælpen vil være uvurderlig for mig og hvis/når disse noveller får deres endelige bog-format, vil jeg være villig til at sende min(e) betalæser(e) et eksemplar til tak, selvfølgeligt.

Ved interesse kan man skrive en besked til min profil, så yderligere oplysninger kan udveksles. Man kan også kommentere her.

- Syrene

6 år siden

Besvar debattråd

Debatten Betalæser søges til tre noveller er startet 22/02-2018 15:07 af Syrene Hvid og er placeret under Læs min tekst - kritik søges.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

0Krimikonkurrence Leitura
1 dag siden · heksemutter
45Dagens DJ
4 dage siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
9 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
9 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
26 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
1 måned, 1 dag siden · Tungnemt
0Løn er tabu
1 måned, 1 dag siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
1 måned, 5 dage siden · Tungnemt

Læs min tekst - kritik søges

1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
3 måneder, 8 dage siden · Kafkaesque
0Efterlæsning af betalæsere til min ...
10 måneder, 23 dage siden · grkemacar
1Prøver her
1 år, 9 måneder siden · FaetterA
0Musisk oplevelse
2 år siden · knudkp
0Gensidig betalæsning af Krimi/spænd...
2 år siden · HeleneB
5Sparring på krimi-roman
2 år siden · MariaMolgaard
2Søger læsere!
2 år siden · Dahlenborg
4Gensidig betalæsning - Roman
3 år siden · Kafkaesque