Ordet er frit · FebruaryFICTION

0 svar
Senest opdateret 18 dage siden · 1 bruger(e) deltager
18 dage siden

Hej!

Jeg har netop hørt om den skrive challenge der hedder FebruaryFICTION som kører på de sociale medier hele februar. Den er startet af den danske forfatter A. Rune.

Meningen er, at man for hver dag i februar skriver en historie på max 100 ord (gerne mindre) på hvad sprog man nu har lyst til (det skal ikke nødvendigvis være på dansk) som har en begyndelse, en midte og en slutning, og som derefter bliver delt med nogen - enten under hashtagget #februaryfiction på de sociale medier eller analogt, med en man kender. Meningen er at få sin historie ud i verden på en eller anden måde. Når februar er ovre, har man så skrevet en hel lille bunke af mikrofiktion!

Man kan læse mere her: http://www.februaryfiction.dk

Jeg synes, det er en megafed ide, da jeg elsker kortprosa og anden mikrofiktion - og jeg overvejer at deltage i år, da jeg næsten er færdig med de igangværende projekter jeg har lige nu.

Er der andre, der kunne finde på at deltage. Evt. hvor ville I dele jeres historier? Facebook, Instagram, herinde...?

18 dage siden

Besvar debattråd

Debatten FebruaryFICTION er startet 04/01-2019 07:59 af Syrene Hvid og er placeret under Ordet er frit.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

2435Dagens ord
9 timer, 3 minutter siden · Engbo
6Råd til hvordan man starter på en 2...
1 dag, 11 timer siden · dino
29Din dag.
2 dage, 9 timer siden · Eddie
6Homofobi
2 dage, 20 timer siden · Kåemer
49Kontraster
3 dage siden · Engbo
0Delta One Six Out (Kritik ønskes)