Ordet er frit · Skrivegrupper eller blot makkere

2 svar
Senest opdateret 8 dage siden · 3 bruger(e) deltager
17 dage siden

Hej folkens.

Er der nogen af jer, bosat i Københavns området, der kender til gode skrivegrupper, som er åbne for at lukke nye ind?
Jeg er ikke på udkig efter kurser eller andet, men blot andre, der skriver, og som måske mødes en gang eller to om måneden for at skrive sammen (på hver deres skriveri) over en kop kaffe eller andet godt.

Mvh

17 dage siden
17 dage siden

Bor ikke i København, men vil bare lige tilføje, at hvis der er nogen skrivere i Odense, som vil være med i lignende gruppe her, så sidder jeg og vifter med hånden herovre. :)

17 dage siden
8 dage siden

Hej Natashia
Jeg har set du leder efter skrivemakkere i Odense, jeg bor godt nok ikke i odense men mellem Odense og Assens, også jeg er i gang med at skrive en bog, jeg er nået side 95 og er gået ubehjælpeligt i stå. P.t. Pauser jeg den og skriver små tekster her på Pennen, for dog at holde mig i gang. Jeg skriver inden for socialrealisme, en bog om familiehemmeligheder, og vil selvfølgelig gerne arbejde videre med den. Jeg tænker at andres øjne på "mit værk" kan skubbe mig videre, og at andre vil kunne gøre brug af mig til det samme. Måske kunne vi finde ud af et eller andet??
Mange gode tanker fra Ulla

8 dage siden

Besvar debattråd

Debatten Skrivegrupper eller blot makkere er startet 04/08-2019 23:02 af Roja Dietz (IntetNavn) og er placeret under Ordet er frit.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

193Kontraster
17 timer siden · dino
4Vil I venligst lade være med.
17 timer siden · knudkp
2921Dagens ord
1 dag, 5 timer siden · Engbo
30Kristendom
3 dage siden · Engbo
99Dagens Vits
5 dage siden · Savanti
2Hjælp - flyt af tekst til anden kat...