Læs min tekst - kritik søges · Skriveklub

1 svar
Senest opdateret 4 år siden · 2 bruger(e) deltager
4 år siden

Hej alle

Jeg er en ung kvinde der er i gang med at skrive en roman, men samtidig har jeg - som så mange andre herinde - et krævende fuldtidsarbejde, et rimelig socialt liv og træner ret ofte. Skriveriet bliver derfor lidt vilkårligt og jeg når desværre ikke så langt som jeg kunne tænke mig. Jeg vil rigtig gerne få lidt luft under vingerne på projekt bog, men jeg kan mærke, at jeg ikke får det prioriteret når det bare er for mig selv. Jeg tænker derfor at gøre "projektet" mere socialt ville være en god måde at forpligtige mig selv, motivere mig og få et fællesskab og nye inputs til bogen. Er jeg den eneste der har det problem? Hvis der er andre derude, der også synes det kan være svært at være ene om bogprojektet, kunne I tænke jer at starte en skriveklub sammen? Forestiller mig noget helt low key a la at mødes en gang hver 3. uge eller hver måned, sende et uddrag/ens tekst på forhånd som alle læser og som så diskuteres med henblik på at få feedback på mødet. Vi mødes på en cafe i København eller lignende en weekend eller hverdagsaften. På den måde kan vi få motivere hinanden til at skrive ved at få de her "deadlines", der kan forpligte os til processen, gøre forløbet lidt mere socialt og samtidig få god feedback fra hinanden.
Er der andre, der har mod på det?

4 år siden
4 år siden

Hej Lava

Jeg byder ind.
Vil du skriver lidt om plottet i din roman, så vi kan se om vi kan finde fælles fodslag.
Jeg har masser af mariale, men evner vist ikke at samle det til en bog.

Kender du "Dr. Zukaroffs testamente" af Peter Lund Madsen. Hvor handlingen er flettet sammen med en produktionen af et videnskabeligt værk?


Wernn

4 år siden

Besvar debattråd

Debatten Skriveklub er startet 28/01-2020 23:20 af Lava og er placeret under Læs min tekst - kritik søges.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

44Dagens DJ
1 dag, 5 timer siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
3 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
3 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
19 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
25 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
25 dage siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
29 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
1 måned, 8 dage siden · AnsuLa
10Berøringsangst mht. kommentarer?
2 måneder, 20 dage siden · David H

Læs min tekst - kritik søges

1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
3 måneder, 2 dage siden · Kafkaesque
0Efterlæsning af betalæsere til min ...
10 måneder, 17 dage siden · grkemacar
1Prøver her
1 år, 9 måneder siden · FaetterA
0Musisk oplevelse
2 år siden · knudkp
0Gensidig betalæsning af Krimi/spænd...
2 år siden · HeleneB
5Sparring på krimi-roman
2 år siden · MariaMolgaard
2Søger læsere!
2 år siden · Dahlenborg
4Gensidig betalæsning - Roman
3 år siden · Kafkaesque
1Leder af betalæsere til up-and-comi...
3 år siden · Aurelian