Læs min tekst - kritik søges · Skriveklub

1 svar
Senest opdateret 4 måneder, 9 dage siden · 2 bruger(e) deltager
4 måneder, 9 dage siden

Hej alle

Jeg er en ung kvinde der er i gang med at skrive en roman, men samtidig har jeg - som så mange andre herinde - et krævende fuldtidsarbejde, et rimelig socialt liv og træner ret ofte. Skriveriet bliver derfor lidt vilkårligt og jeg når desværre ikke så langt som jeg kunne tænke mig. Jeg vil rigtig gerne få lidt luft under vingerne på projekt bog, men jeg kan mærke, at jeg ikke får det prioriteret når det bare er for mig selv. Jeg tænker derfor at gøre "projektet" mere socialt ville være en god måde at forpligtige mig selv, motivere mig og få et fællesskab og nye inputs til bogen. Er jeg den eneste der har det problem? Hvis der er andre derude, der også synes det kan være svært at være ene om bogprojektet, kunne I tænke jer at starte en skriveklub sammen? Forestiller mig noget helt low key a la at mødes en gang hver 3. uge eller hver måned, sende et uddrag/ens tekst på forhånd som alle læser og som så diskuteres med henblik på at få feedback på mødet. Vi mødes på en cafe i København eller lignende en weekend eller hverdagsaften. På den måde kan vi få motivere hinanden til at skrive ved at få de her "deadlines", der kan forpligte os til processen, gøre forløbet lidt mere socialt og samtidig få god feedback fra hinanden.
Er der andre, der har mod på det?

4 måneder, 9 dage siden
4 måneder, 9 dage siden

Hej Lava

Jeg byder ind.
Vil du skriver lidt om plottet i din roman, så vi kan se om vi kan finde fælles fodslag.
Jeg har masser af mariale, men evner vist ikke at samle det til en bog.

Kender du "Dr. Zukaroffs testamente" af Peter Lund Madsen. Hvor handlingen er flettet sammen med en produktionen af et videnskabeligt værk?

Wernn

4 måneder, 9 dage siden

Besvar debattråd

Debatten Skriveklub er startet 28/01-2020 23:20 af Lava og er placeret under Læs min tekst - kritik søges.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

35Den frie verdens leder
12 timer siden · Engbo
15Så udkommer min digtsamling
21 timer siden · GrkemAcarr
3388Dagens ord
1 dag, 1 time siden · Engbo
44Ligheder
1 dag, 12 timer siden · Savanti
113Virus
12 dage siden · dino
5Limericker på Vendelbomål
13 dage siden · Nordigarden
52Treenigheden
15 dage siden · Engbo
2Den statestik ... den statestik.
17 dage siden · knudkp
416Kontraster
21 dage siden · Engbo

Læs min tekst - kritik søges

2Den statestik ... den statestik.
17 dage siden · knudkp
3Betalæser søges til første kapitel ...
1 måned, 9 dage siden · vilværeforfatte...
3Læser & Kritik, søges!
4 måneder, 4 dage siden · Morpheus
1Skriveklub
4 måneder, 9 dage siden · Wernn
1Kvindelige betalæsere søges
8 måneder, 28 dage siden · dino
20Korrekturlæsning
1 år, 2 måneder siden · Filia
2GROFT
1 år, 3 måneder siden · knudkp
1Sparring på krimi-roman
1 år, 4 måneder siden · Emilsch