17 år siden

Læseferie... næsten
Michala Esch...
11 år siden
Et lille hjerte krydser m...
ingelnielsen
Spoken Word Festival 2014...
Kenneth N. C...
9 år siden
Fucking nympho - Kasper L...
Kasper Lund ...
Nu er vi snart færdige
Ragnhild Bac...
10 år siden
Aftengalde, og The rollin...
Kasper Lund ...
8 år siden
Wow, en regnbue af følels...
Neola
3 år siden
savføre
Peter
10 år siden
Felicidad mi amor! Felici...
Camilla Rasm...
11 år siden
Mon ikke det er tiden med lidt nyt om vores ferie, med forhindringer...
Vi kom ned for at hente campingvognen om lørdagen, og var der i rigtig god tid for ikke at komme sidst i køen til udlevering..
Godt vi gjorde det – blev mødt på p-pladsen med spørgsmålet om vi skulle hente vogn xx.. JO, det skulle vi..
Så fik vi nyheden, at den ikke var kommet hjem til tiden, kl. 12 !
GISP !
Utroligt så mange tanker der kan nå at rumstere på det sekund der gik til han fortsatte, vi har en nødløsning, I kan få vores luxusvogn i stedet…
Det sagde vi selvfølgelig ja til, selvom den var noget anderledes, men vi fik da en vogn og kom af sted. (heldigt, fandt vi bagefter ud af da der vist havde været nogle bremseproblemer med den anden).
(Damen var noget afdæmpet, og havde vist fået at vide af manden det ikke var så smart at hun havde lejet ”vores” vogn ud på den måde…)

Nå men, vi fik pakket vognen med alle cyklerne (der var ikke cykelstativ på luxusdyret) indeni, ret besværligt. Nåede færgen og nåede Rebild.
Dagen efter cyklede vi så ud og så en lille del af Rold/Rebild, og Thingbæk Kalkminer. Desværre punkterede en cykel, blev lappet, men var flad igen da vi nåede campingpladsen.
Vi blev enige om at køre videre samme aften, og godt for det – det havde været alt for godt vejr at køre i dagen efter :)
Så vi kørte nordpå til Tolne, en vildt fed naturcampingplads ! Den kan varmt anbefales, hvis du er til fred og ro :) Det var jo meningen vi skulle køre til flere pladser, men var hurtigt enige om at blive dér (så slap vi også for bøvlet med cyklerne ind i vognen flere gange).
Vi nåede de næste dage at se Skagen, Sæby, Råbjerg Mile og en køretur på stranden, Hjørring, Hirtshals/Nordsømuseet, Løkken, Fårup Sommerland, de små veje vi elsker at køre på – og ikke mindst at besøge en go’ fyldepenneven, tak for the :)

Så vi havde en lang dag for os da vi skulle køre hjem, men det gik nu ok – havde en længere pause i Aalborg og fik set en del af den gamle by. Nåede Århus i rimelig tid – for at modtage en sms at færgen var op mod en halv time forsinket :( det viste sig senere at blive nærmere en hel time.

Men, tasken med regntøj og gummistøvler har slet ikke været pakket op i hele den uge, herligt !
Så det var lidt en kovending da der kom ca. 30 mm i søndags, og i dag har det også væltet ned – nu må det altså godt snart blive tørvejr i længere tid, mon ikke der er kommet i hvert fald 150 mm hér de sidste ca. fire uger ? Har aldrig set søerne nede ved vinmarkerne så vandfyldte – de oversvømmer stierne flere steder.

Hov, glemte vist krøllen på campingvognen – vi fandt aldrig ud af, hvad der var LUKSUS ved den…

Skriv kommentar

Dagbogsindlægget Ferie med forhindringer er publiceret 24/07-2007 12:03 af Inge Minat (minat).

Log på for at skrive en kommentar til denne dagbog. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.