Teknik og internet · Opdateringer og Google Chrome.

0 svar
Senest opdateret 4 år siden · 1 bruger(e) deltager
4 år siden

Er der nogen der ved noget om opdateringer ? Jeg har en windows 10 som ikke vil opdatere de nyeste funktioner. Jeg har forsøgt mange gange, og hver gang (efter 2-3 timer, fordi den er 7 år og meget langsom) gendanner den den gamle version i stedet for.
Jeg havde Windows 7 de første år, og fik så hjælp til at hente windows 10. Siden har den fungeret fint, og jeg kan modtage og sende mails osv, dvs. at den opdaterer nok alligevel inden under. - Jeg indrømmer, at jeg ikke ved så meget om det digitale, bortset fra det jeg finder ud af med min egen computer sådan hen af vejen.
I Indstillinger (tandhjulet helt nede i venstre side) har den bare ikke opdateret de opdateringer, jeg var vænnet til (dvs. 1709 o.a.) siden september 2019, ihvertfald står det der ikke mere. - Og så er der en lang stribe forsøg på opdateringer med de nye funktioner som ikke er lykkedes.
Jeg kommer i møde med et blåt skilt den ene gang efter den anden, hvor der står "nu brager det løs ...osv" og at jeg skal Genstarte nu, klikke OK til et bestemt klokkeslet eller udsætte det en time. Jeg har udsat en time i flere måneder. Og de gange jeg klikker på Genstart, vil den ikke opdatere. -
Til slut vil jeg lige pointere, at den ellers fungerer fint. Jeg forstår bare ikke de opdateringer.

Jeg har nu downloadet Google Chrome flere gange. Det har jeg gjort før (men slettede den igen for nogle år siden), og da kom der et ikon frem, når jeg starter computeren, ligesom ikoner til det andet jeg bruger, f.eks. Eksplorer (den gamle Google) som jeg bruger til søgemaskine. Men nu kommer der ikke et ikon frem, Chrome forsvinder et eller andet sted hen, som jeg ikke kan begribe, det er lidt ærgeligt, for jeg ville gerne kunne bruge den til søgemaskine. -
Er der mon nogen der ved noget om det ?

4 år siden

Besvar debattråd

Debatten Opdateringer og Google Chrome. er startet 08/02-2020 23:51 af Mette Boe Christensen (MollyTrine) og er placeret under Teknik og internet.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

45Dagens DJ
2 dage, 10 timer siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
8 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
8 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
24 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
29 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
1 måned siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
1 måned, 4 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
1 måned, 13 dage siden · AnsuLa

Teknik og internet

1Kreative hjemmesider
3 måneder, 21 dage siden · Tungnemt
6Word og teknik.
6 måneder, 4 dage siden · MollyTrine
3Egen hjemmeside⁸
6 måneder, 20 dage siden · David H
2Skrive-software?
2 år siden · Mons1957
5Bekræft dit køb med nemid
3 år siden · mlsj
10Noget teknisk
3 år siden · Kafkaesque
0Google Docs oversætter til engelsk!
4 år siden · Tryggevælde
0Opdateringer og Google Chrome.
4 år siden · MollyTrine