Teknik og internet · Bekræft dit køb med nemid

5 svar
Senest opdateret 3 år siden · 3 bruger(e) deltager
3 år siden

Er der andre der ikke kan finde ud af det.? Nu til sagen.

Når man køber en vare på nettet med sit kort, så kommer der en skide nem id bekræftelse og man skal skrive en kode som jeg ikke har. Hvad sker der? Hvad er pointen at de har lavet det om sådan.
Vil nogen forklare , og hvorfor kan man ikke gøre som man plejer det er da skide irriterende for de der lige mangler den tekniske færdighed for at gøre det færdig. Hjælp Savanti.

3 år siden
3 år siden

Har fundet ud af det det er nemt nok når man finder ud af det haha. Nøgleapp og min bare

3 år siden
3 år siden

Jeg har også eksploderet over det. Nu var man lige så glad for sit nem id kort, hvor tingene lykkes.
Jeg er telefonhader og har måttet bøvle mig igennem installation af nøgleapplikationsprogrammet.
Vi må se om det dur.

3 år siden
3 år siden

Hej Flemming . Det dur, men forstår ikke hvorfor det er nødvendigt . Det er pointen. Mvh Ann . Savanti.

3 år siden
3 år siden

Jeg tør gætte på at det andet blev for usikkert.
Siden kontanterne mere eller mindre er forsvundet, er IT -kriminaliteten steget tilsvarende.
Men det er hamrende irriterende!

3 år siden
3 år siden

Hej ann! Jeg syndes også det skide irriterende, da jeg endelig hade besluttet at købe til hunden. Kunne jeg ikke købe det, sur og irriterende opgav jeg.. lidt senere købte min mand det så uden problemer.. møg.. så det frem til er ikke kun dig det drille.

3 år siden

Besvar debattråd

Debatten Bekræft dit køb med nemid er startet 18/02-2021 10:47 af Ann R. Sørensen (Savanti) og er placeret under Teknik og internet.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

44Dagens DJ
1 dag, 17 timer siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
3 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
3 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
20 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
25 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
25 dage siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
29 dage siden · Tungnemt

Teknik og internet

1Kreative hjemmesider
3 måneder, 17 dage siden · Tungnemt
6Word og teknik.
6 måneder siden · MollyTrine
3Egen hjemmeside⁸
6 måneder, 16 dage siden · David H
2Skrive-software?
2 år siden · Mons1957
5Bekræft dit køb med nemid
3 år siden · mlsj
10Noget teknisk
3 år siden · Kafkaesque
0Google Docs oversætter til engelsk!
4 år siden · Tryggevælde