Fyldepennen · Hvordan finder jeg gamle debatter og dagbøger?

2 svar
Senest opdateret 2 år siden · 3 bruger(e) deltager
2 år siden

Jeg kom lige i tanker om fyldepennen, som jeg var medlem af for mange år siden, med brugernavnet Ruacan. Jeg fik lyst til at lige kigge på de gamle debatter og dagbøger fra den gang, men kan ikke finde dem. Er det slettet? Det håber jeg ikke. Hvordan søger jeg efter gamle debatter, profiler osv?

2 år siden
2 år siden

Nu har Fyldepennen jo bestået i mange år, og tidligere var der jo ret livligt her på debatten, det er der jo ikke mere - desværre. Jeg selv har været medlem siden 2003, det er næsten fra begyndelsen. Mine litterære tekster er her endnu alle sammen, men de gamle debatindlæg er væk for længe siden. Det ville jo nok også blive for meget at gemme det hele. Debatter er jo mere flygtige.
Kåemer

2 år siden
2 år siden

Jeg mener at redaktionen besluttede at hvis der ikke havde været nye indlæg i en debat i 2 år, blev den automatisk slettet. c",)

2 år siden

Besvar debattråd

Debatten Hvordan finder jeg gamle debatter og dagbøger? er startet 26/09-2021 08:19 af Ruacan2 og er placeret under Fyldepennen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

45Dagens DJ
2 dage, 21 timer siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
8 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
8 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
24 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
1 måned siden · Tungnemt

Fyldepennen

4Venne/følge liste.
11 måneder, 3 dage siden · Ansu
23Kommentarer
1 år, 3 måneder siden · Ansu
3Høj opløsning billed redigering
1 år, 6 måneder siden · switch
2Fyldepennen
1 år, 6 måneder siden · Ansu
4NATO
2 år siden · Engbo