Fyldepennen · Modtaget kommentarer

4 svar
Senest opdateret 1 måned, 9 dage siden · 3 bruger(e) deltager
1 måned, 21 dage siden

Hej alle forfattere :o)
Jeg er ny på dette virkelig interessante site, jeg glæder mig meget til at udforske hele denne spændende verden. Jeg er stadigvæk i gang med at lære og navigere rundt herinde.
Det første - og eneste - som jeg ind til videre har publiceret, er et dagbogindlæg. Jeg har fået besked om at jeg både har modtaget brev og og en kommentar til min tekst.
Brevet har jeg læst, det var nemt at nå frem til.
Jeg kan simpelthen ikke lure, hvordan jeg ser den kommentar, jeg har modtaget. Jeg har under mit indlæg trykket på "kommentarer" Men så kommer mit indlæg forfra igen.
Så det er tydeligvis ikke der.
Hvordan gør jeg så?
På forhånd tusind tak for hjælp :o)
Kærligst fra
Rebecca Rahbek

1 måned, 21 dage siden
1 måned, 12 dage siden

Hej Rebecca.
Velkommen her på Fyldepennen. Det lyder underligt, du ikke kan få en kommentar frem, det skulle komme automatisk, når du klikker på linket. Jeg ved ikke, om man kan slette en kommentar til en dagbogstekst, men måske er det fordi vedkommende har slettet det igen. - Jeg ved heller ikke så meget om det.
Det kan jo også være, du har fundet ud af det, siden du skrev dit indlæg her.
Jeg håber, du får noget konstruktivt ud af at være her. Jeg har ihvertfald kun godt at sige om Fyldepennen.
Kh Mette.

1 måned, 12 dage siden
1 måned, 11 dage siden

Hej Mette
Tusind for den fine velkomst samt svaret på mit indlæg.
Jeg har fundet ud af det.
Jeg tror, at det var mig selv, der klodsede i det til at begynde med. I hvert fald er der ingen problemer med notifikationerne mere, de kommer som de skal :o)
Indtil videre er jeg meget, meget glad for oprettelsen af min profil. Jeg er helt opslugt af det i disse dage og kan slet ikke løsrive mig fra det igen.
Her er så mange fine tekster, rigtig dygtige skribenter. Det er ikke alene god læsestof, det inspirerer også én selv. Jeg er overbevist om, at jeg nok skal få noget konstruktivt ud af mit medlemskab.
Tak.

Rebecca Rahbek..

1 måned, 11 dage siden
1 måned, 9 dage siden

Det jeg syntes fungerer lidt underligt er, at når man skriver en retur besked til én, der har kommenteret en given tekst. Så kan jeg faktisk ikke se om den er afsendt efter sendt er trykket adskillige gange.

1 måned, 9 dage siden
1 måned, 9 dage siden

Hej Camilla
Det lyder mystisk. Det har jeg ingen problem med, må jeg indrømme. Kan du ikke scrolle ned og se om den er afsendt og leveret korrekt? Det gør jeg nogle gange..

1 måned, 9 dage siden

Besvar debattråd

Debatten Modtaget kommentarer er startet 05/06-2024 14:28 af Rebecca Rahbek og er placeret under Fyldepennen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

0Film
12 dage siden · Beep
0Comedyvideoer
12 dage siden · Beep
62Dagens DJ
18 dage siden · Enantiodrom
16Racisme
18 dage siden · Enantiodrom
4Modtaget kommentarer
1 måned, 9 dage siden · Rebecca Rahbek
13Dage med Ralf.
1 måned, 12 dage siden · MollyTrine
3Kompromis
1 måned, 19 dage siden · Kafkaesque
8Alternativer til Fyldepennen?
1 måned, 28 dage siden · Tungnemt
7Undrer i jer også ???
2 måneder, 12 dage siden · MollyTrine
7Dagens Sketch (del en sketch/joke)
2 måneder, 17 dage siden · Inghard
3Skriveblokade
2 måneder, 18 dage siden · David H
2Krimikonkurrence Leitura
3 måneder, 1 dag siden · heksemutter

Fyldepennen

4Modtaget kommentarer
1 måned, 9 dage siden · Rebecca Rahbek
7Undrer i jer også ???
2 måneder, 12 dage siden · MollyTrine
4Venne/følge liste.
1 år, 2 måneder siden · Ansu
23Kommentarer
1 år, 6 måneder siden · Ansu
3Høj opløsning billed redigering
1 år, 9 måneder siden · switch
2Fyldepennen
1 år, 9 måneder siden · Ansu
4NATO
2 år siden · Engbo
2Datid og fortid
2 år siden · Filia
0Musik
2 år siden · Savanti
3Hvis du kunne vælge
2 år siden · Engbo
2Hvordan finder jeg gamle debatter o...
2 år siden · Eddie
1Internationalt
2 år siden · MerakiPLyhne