Fyldepennen · Fyldepennen

2 svar
Senest opdateret 7 måneder, 25 dage siden · 3 bruger(e) deltager
7 måneder, 25 dage siden

Jeg er ny på Fyldepennen.dk jeg kender den ikke er den lige som Facebook? jeg kender godt Facebook er det ligesom Facebook? har Fyldepennen.dk noget som Facebook ikke har? hvis ja hvad er det sår? hvad kan Fyldepennen.dk som Facebook ikke kan? eller er det samme? er der nogle der kan skrive til mig så jeg ved det?

7 måneder, 25 dage siden
7 måneder, 25 dage siden

De to platforme kan på ingen måde samme lignes.
Her kan du poste din historie, digt, dagbog eller hvad du vil. Vi kan så læse og kommentere enten i brevform så andre ikke kan se med, eller åbent så alle kan følge med.
Du kan følge dem du synes er spændende, de ved ikke du følger dem. Du kan skrive en besked til dem du har lyst til i brevform.
Det vil jeg ikke sammenligne med facebook, der er en kolossal stor platform mod den her.

7 måneder, 25 dage siden
7 måneder, 25 dage siden

Hej Lars,

tonen herinde på Fyldepennen er langt mere menneskelig end på Facebook. Og de få undtagelser der er til det er der langt imellem. En lidenskab for det skrevne ord og kreativitet generelt binder måske os alle sammen, uanset handikap, politisk ståsted og ressourcer. Og sikrer en god tone med gode manerer, som regel. Alle er her af forskellige grunde, men med meget af den samme kærlighed til fantasien.

Hjerteligt velkommen til!

Kærlig hilsen Ansu

7 måneder, 25 dage siden

Besvar debattråd

Debatten Fyldepennen er startet 10/10-2022 19:06 af larsnikolajh og er placeret under Fyldepennen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

4Venne/følge liste.
6 dage siden · Ansu
1Spørgeskema; Hjælp mig lige med min...
6 dage siden · Snowlion
10Jeg bliver udgivet!
6 dage siden · Ansu
8Dagens citat
7 dage siden · Ansu
520Kontraster
18 dage siden · Savanti
0Hvilket forlag passer til min bog?