Hyggekrogen · Blive til noget?

5 svar
Senest opdateret 1 år, 6 måneder siden · 2 bruger(e) deltager
1 år, 6 måneder siden

Hey! Jeg tænker at, vi skal vel allesammen blive til "noget." Og hvis jeg kan kalde mig selv, for digter, eller forfatter, måske endda begge dele, så havde det været lidt fedt. Jeg er MEGET glad for, at jeg fandt denne side. Og hvor vil jeg hen med dette? Jeg vil derhen, at jeg vil spørge, om der er nogle, der tror på mig? Med andre ord, synes at mine tekster, og digte, er hvad skal vi sige, gode nok til at blive udgivet? Som sagt bliver ved med at finde på nye digte, det kommer til mig hele tiden. Og så tænkte jeg at der måske var nogle der havde et forlag, og ville udgive dem. Tænker at der nok skal flere digte, og tekster til at det kan blive udgivet, men har fundet på en hel del digte nu allerede, og i får dem at høre, når jeg igen har mulighed for at publicere. Hvis der evt. Var nogle, der var med på at udgive, noget af det, måske med tiden, så har jeg tegnet en tegning. Som jeg tænkte kunne blive forsiden til bogen. Det er af en bar røv, der bliver bøjet på en kvinde, så man kan se hele herligheden. Ved ikke om sådan noget er tilladt? Men den tegning er efter min mening, ret så god, og jeg synes ihvertfald selv, at mine digte/tekster også er ret gode, hvad tænker I???

1 år, 6 måneder siden
1 år, 6 måneder siden

Jeg bliver hele tiden ved med at, forfine mine nye digte.

1 år, 6 måneder siden
1 år, 6 måneder siden
#2

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

1 år, 6 måneder siden
1 år, 6 måneder siden

Ja ok der er mange flere digte på vej kan bare ikke publicere dem endnu

1 år, 6 måneder siden
1 år, 6 måneder siden

Jeg har ialt 56 digte på lager nu så tænker det begynder at ligne noget

1 år, 6 måneder siden
1 år, 6 måneder siden

Jeg er nu oppe på 76 små digte IALT så er der måske nok til en digtsamling er der nogle der har et forlag og evt. Var med på at udgive dem kan ikke publicere dem endnu men ved ikke hvordan sådan noget fungerer Jeg tænkte at digtsamlingen kunne hedde Digte i (nogenlunde) kronologisk rækkefølge og har også nogle billeder som evt. kunne fungere som forside og bagside den ene som jeg tænkte kunne være forsiden er den tegning jeg fortalte om af en kvindes ladeport hun bøjer sig forover og man kan se hele herligheden den er ret god og er hjemmelavet

1 år, 6 måneder siden

Besvar debattråd

Debatten Blive til noget? er startet 17/09-2022 14:53 af Kenneth Hvid (DeuceF43) og er placeret under Hyggekrogen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

0Astronautens Poetik
3 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
3 dage siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
7 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
17 dage siden · AnsuLa
2Digtteknikker: GAS-sætninger
1 måned, 6 dage siden · Tungnemt
4Dage med Ralf.
1 måned, 6 dage siden · MollyTrine
10Berøringsangst mht. kommentarer?
1 måned, 29 dage siden · David H
1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
2 måneder, 10 dage siden · Kafkaesque

Hyggekrogen

43Dagens DJ
2 måneder, 13 dage siden · Ansu
26Dagens citat
2 måneder, 18 dage siden · Ansu
5Dagens Sketch (del en sketch/joke)
4 måneder, 22 dage siden · HamDenKorte
0Den kærlighed
7 måneder, 20 dage siden · MariaMolgaard
5Alternativer til Fyldepennen?
11 måneder, 15 dage siden · Arndal k
2I need a vacation ;-)
1 år, 1 måned siden · DeuceF43
10But why?
1 år, 2 måneder siden · DeuceF43
3Færdig med digtsamling
1 år, 6 måneder siden · DeuceF43