Uden kontrol
Hanna Fink (...
11 år siden
Grungekaffe og brækket ry...
Michael Nevs...
7 år siden
Fra en kasse til skjerme
Halina Abram...
7 år siden
Bedstemor på dating.
Ruth Christe...
8 år siden
Souvenir fra barndommen
Olivia Birch...
10 år siden
Lad Mig Lige Stikke Hoved...
Kianna Kitte...
3 år siden
Et lille hjerte krydser m...
ingelnielsen
12 år siden
Kun ti dage til konfirmat...
Michala Esch...
7 år siden
Møde med Mette
Halina Abram...
7 år siden
Hadet til ham der ødelagd...
Musenmia
6 år siden
Bryllup1 - Og så så man l...
Sylvia Ebbes...
11 år siden
Er du lesbisk
Jønsse
9 år siden
Tab og vind med samme sin...
Michala Esch...
17 år siden
Dagen tiltaget med 3 time...
Hanna Fink (...
10 år siden
At miste styrringen og jo...
Bastian
12 år siden
Alene i skyerne
Tine Sønder ...
12 år siden
Molly og X
Enantiodrom
9 måneder, 20 dage siden
Næsen i en bog.
Ruth Christe...
8 år siden
Ballade med drillenissen
Carsten Cede...
10 år siden
"Jeg kontakter jer i forbindelse med varetagelse af min klient (Junior Christian Andersen's indestående med jer.

Som der er blevet meldt ud, så har i direkte truet med inkasso, hvis hvis min klient ikke betaler for den service i siger og mener at der er blevet givet og ydet.

jeg vil gerne bede jer om at dokumentere, den pågældende dato, hvorfra at der er blevet ydet og givet service til min klient,

dernæst vil jeg bede jer om, at komme med konkrete beviser på, i hvilket omfang, der er tale om, i forhold til givet ydelse.

Med Venlig Hilsen. Thor Gundelach, Advokat."


Din klient Junior Christian Andersen oprettede en bruger konto hos os Klarsyn24.dk d.17.12.24 se vedhæftede.


Det er alt sammen rigtigt fint, så fik vi det på plads. dernæst vil jeg spørger jer, hvor ringer man hen og klager, hvis servicen som i tilbyder, af enten den ene eller den anden årsag, ikke har haft været tilstrækkelig for kunden? jeg mener, der må da være en refusion hvis der ikke menes at være blevet ydet tilstrækkelig nok service? det kan måske have været en dårlig dag på jobbet for en af jeres konsulenter? det skal jeg ikke kunne udtale mig noget om, det eneste jeg har haft fået et klart og tydeligt billede af, er at Min Klient, er meget utilfreds med den service som han fik ved sit andet opkald, og derfor valgte ikke at betale for det andet, men var fint tilfreds med det første, og valgte derfor at betale for den ydet service,

Imellem os, Er det så korrekt at han har haft ringet to gange den aften?



Hej
Ja han ringede 2 gange den aften og hvis han havde læst handelsbetingelserne så skulle have have klaget senest 14 dage efter. Han reagere først sidst i januar over en måned efter da han får rykker on inkasso varsel.
Han skulle have klaget til kundeservice og ville have taget fat i den konsulent han havde talt med angående det spørgsmål og svar han var utilfreds med.
Den måde din klient skriver er ikke iorden der er ingen der snyder ham her men det ser mere ud som om din klient prøver at slippe for betaling for samtaler han har haft.

Hej
Vi vil ikke bruge mere tid på din klient der prøver at slippe udenom at betale.
Vi lader denne sag gå og din klient er ikke velkommen til at bruge vores service mere.

Med venlig hilsen - Best regards

Izabella Joelle
Klarsyn24.dk Aps


(Der eksistere Slet ingen "Thor Gundelach" eller det kan godt være at der gør det, men en ting er helt sikkert, han har slet ikke noget med sagen her at gøre. Der var en fiktiv advokat som jeg oprettede, for at stå stærkere i min utilfredshed, over at være forsøgt blevet snydt godt og grundligt.

Som jeg sagde til mig selv,

Fandme nej, den går ikke, og det gjorde den så heller ikke, det kan godt være at jeg har haft ringet to gange, men det ændre stadigvæk ikke på, at opretholdelse af service, skal være på plads, uanset om jeg så ringede 10 eller 20 gange, det svare lidt til at man kun præstere at pudser vinduer til perfektion 2 ud af ti gange, det tror jeg heller ikke folk vil betale penge for.

Slut

Skriv kommentar

Dagbogsindlægget Sejr I Retten. er publiceret 07/02-2025 10:53 af Junior Christian Andersen (J.C.Andersen).

Log på for at skrive en kommentar til denne dagbog. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.