feriestart weee

Gode dage forud
David Hansen...
22 dage siden
Om at spise æbler som Bor...
Olivia Birch...
Lidt af hvert.
Hanna Fink (...
Livets Tankespind
Caby
Hypergrafi
Camilla Rasm...
15 år siden
Hold mig i hjertet for en...
Kasper Lund ...
Olivia Birch...
Introduktion til mig
Anne Olsen (...
Aftengalde, og The rollin...
Kasper Lund ...
Det dér med dyr...
Michala Esch...
Spejle
Marie Martin...
10 år siden
Lad os sammen hylde nørdh...
Katrine Søre...
Cykelmareridtet og satans...
Carla Krogh ...
8 år siden
Lad Mig Lige Stikke Hoved...
Kianna Kitte...
2 år siden
Fra jam til pølsefest
Martin Micha...
4 år siden
Hvis en uges tid siden jeg har fået skrevet..

Mandag Tirsdag satte mig og min lillebror 2 tagvinduer i, det vil sige de er ikke færdige endnu for inddækningerne var ikke de rigtige. men nu er de rette inddækninger kommet så nu er der ikke nogle undskyldninger.

onsdag til fredag fyldte arbejdet, husker at jeg fredag besøgte Himmelbjerget, og tænkte jeg ville se om min klassekammerart fra folkeskolen stadig havde kiosk der ved foden af Himmelbjerget, og jo der stod Max pakkede vare ud, fik sagt hej et øjeblik mens han solgte en stok og sang en sang om navnet Rosa der skulle stå på stokken :-)

Fredag aften Peters (svigersøn Sønderjylland) 40 års fødselsdag, vi kørte derned lidt før Annie ville gerne have lidt billeder skruet op på vægen og de har det med at falde ned når de gør det selv, så Lars (svigersøn) og mig var hurtigt rundt med bormaskine og støvsuger og snart var de 8 billeder sat op..

Fødselsdagen blev god med god mad sang og rundbold.

Birthe (kærestens datter) og Rune og deres 2 drenge tog med hjem til os for at sove efter festen, de skulle til kbh på udflugtstur så skulle lige låne en dyne i få timer inden de drog med toget kl 05.

Lørdag havde jeg en plan om at springe på taget i skovhuset sååå jeg stod også op og nåede skoven kl 10, fik monteret inddækning på det ene af de tagvinduerne, afsted til Kristians (svigersøn i Åbybro) fødselsdag, dejligt at se dem og vi fik lækker grillmad og skiftes til at søge for Liam (mit barnebarn 3 md) ikke fik lov at ligge selv men konstant var i hænder nu der var 4 bedsteforældre til stede.
Charlotte (min datter og mor) vidste sig dog at være god til at gå for sig selv med ham så han kunne få ro til at spise for alle os med villig favn :-)

Charlotte og Kristian havde købt et superlækkert udendørs spabad for at dyrke hinanden og kærligheden når de ikke er for trætte :-)

På vejen hjem med min mor kørte vi omkring min mors barndomshjem på Milbak fik ligeledes set Hvorupgård og Voerbjergvej som jo har været mit barndomshjem og base for mine forældre fra 1960- 2007.

ja så gik det jo hjemad men var nu næsen for træt så var omkring en rasteplads at lukke øjnene lidt.

Min kæreste havde jo arbejdet i genbrugsen passet børnebørn og set feriebilleder fra datter svigersøn og eksmands ferie sååå hun var noget smadret. ligeledes lignede hjemmet noget der var løgn.

I dag har jeg så sovet længe, vasket den flaske neglelak af der var faldet ned på fliserne på badeværelset, tjekket op på køleskabet i campingvognen, og klippet en postkasse og skraldespand fri af buskene i indkørselen.

Nu må det være sengetid
åå jeg har ferie sååå skal slet ikke tidligt op :-)

Sov godt derude
Ses Peter

Skriv kommentar

Dagbogsindlægget feriestart weee er publiceret 31/07-2016 23:28 af Peter.

Log på for at skrive en kommentar til denne dagbog. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.