Hurra! Jeg er blevet udgivet :-) · Relancering

5 svar
Senest opdateret 6 år siden · 3 bruger(e) deltager
6 år siden

Jeg hader at nævne den slags, men jeg vil indskyde at jeg lige har lavet en Ebog på SAXO, som er en relancering af min gamle papirbog, "Dæmring."
Dette værk solgte ikke stort. Det var selvfølgelig helt ufortjent! :-)
Nu har jeg altså lavet den om til en Ebog. På grund af forlagsrettighederne har jeg måtte konvertere tekstformat og layout og selv lave en forside.
Jeg forventer stadig ikke storsalg, men prøv bare for sjov at gå på saxo.com og søg på Flemming Dalsgaard og Dæmring.
Den gamle forside lavet af Tamara Furrer var meget udfordrende, men den nye er det ikke i meget mindre grad.
Bogen handler om en antik dukke og foregår omkring år 1908. Skulle man have skrevet fortællingen i vor egen tid, ville dukken nok ligne hende på billedet. Men den historie turde jeg nok ikke skrive.
Skulle nogen vælge at købe den så husk at formatet er EPUB. Man skal have en EPUB reader hvis man bruger pc. De kan downloades gratis fra nettet. Jeg skal ikke reklamere her, men man kan evt. skrive til mig og få et par navne. En sådan reader kan jo også bruges til andre ebøger, hvis man mangler teknikken på sit grej.

6 år siden
6 år siden
#1

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

6 år siden
6 år siden

Tak, tak Camilla.
Jeg er nok nervøs for at unge mennesker vil kede sig bravt. Den foregår i de store hatte og lange skørters tid, og fortællingen ligner den tid også. Der er dog pointer der er ganske tidløse i den.

6 år siden
6 år siden

Vi er nogle, der har lidt svært ved at slå på egen tromme. Men godt, du gjorde det, for nogen skal jo. :-) Jeg synes, den lyder interessant, jeg er jo også en historienørd. Jeg ønsker dig held og lykke med relanceringen.

6 år siden
6 år siden
#4

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

6 år siden
6 år siden

Tak for jeres venlighed!

6 år siden

Besvar debattråd

Debatten Relancering er startet 08/10-2017 12:42 af Flemming Dalsgaard (dino) og er placeret under Hurra! Jeg er blevet udgivet :-).

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

5Dine største inspirationskilder?
7 dage siden · AnsuLa
2Digtteknikker: GAS-sætninger
25 dage siden · Tungnemt
4Dage med Ralf.
26 dage siden · MollyTrine
10Berøringsangst mht. kommentarer?
1 måned, 18 dage siden · David H
2Hvor blev digtene af?
1 måned, 26 dage siden · Tungnemt
1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
2 måneder siden · Kafkaesque
43Dagens DJ
2 måneder, 2 dage siden · Ansu
5Digtteknikker: undgå adjektiver
2 måneder, 3 dage siden · Tungnemt
25Digte
2 måneder, 7 dage siden · Tungnemt
26Dagens citat
2 måneder, 8 dage siden · Ansu

Hurra! Jeg er blevet udgivet :-)

4Dage med Ralf.
26 dage siden · MollyTrine
16Jeg bliver udgivet!
7 måneder, 11 dage siden · Bahlsen
3Så skete det
11 måneder, 29 dage siden · Nicolas Jessen
5Hurra! Charterrejsen til Cypern er ...
1 år, 5 måneder siden · Brit Skovgaard
9Freddy - drengen fra skoven
2 år siden · Biker Mike
16Så udkommer min digtsamling
3 år siden · Anita A
15Min roman.
4 år siden · dino
2Gådemagerens Gade aka Svendborg Mys...
4 år siden · Jes B
12Min nye bog er netop sat i salg
4 år siden · Fink
1To Liv
4 år siden · Engbo