Hurra! Jeg er blevet udgivet :-) · Min roman.

7 svar
Senest opdateret 21 dage siden · 6 bruger(e) deltager
1 måned, 10 dage siden

I dag blev min roman "Min sorte tvilling" udgivet på forlaget Mellemgaard. Den er på 220 sider, og foregår i tidsrummet fra ca. år 2000 til 2015. Jeg skrev den på omkring 2 år, og ingen har endnu læst den bortset fra mig selv og et par forlag, så jeg er meget spændt på, om den bliver solgt og læst.
Der var problemer med billedet til omslag på bogen, da jeg selv havde fundet det over nettet. Men det viste sig, at trykkeriet ikke kunne få det tydeligt nok, da de skulle udskrive det til bogen, så grafikeren foreslog et nyt fra forlaget, som jeg heldigvis kunne sige ja til. Derfor er det (stadig) to forskellige billeder til samme bog, hvis du slår titlen op i Google.
Den handler om mig selv. Og det endte med, at jeg selv blev tilfreds med bogen, også efter at have udeladt noget af det værste for at lade det skinne igennem linjerne i stedet for. Andry regner hende/mig ud til sidst med sit kloge hoved og sin kærlighed, og forhindrer hende/mig i det der ellers var blevet til en sort undergang i flugt.

1 måned, 10 dage siden
1 måned, 10 dage siden

Jamen, så hjerteligt til lykke med udgivelsen.
Det er noget særligt at holde sin egen bog i hænderne.

1 måned, 10 dage siden
1 måned, 1 dag siden

Hej Mette
Et stort tillykke herfra. Så kom "romanskibet" i havn. Støt og roligt stærkt gået.Det være så at stå med bogen i hånden. Held og lykke med den. Med gode tanker fra Ulla

1 måned, 1 dag siden
1 måned, 1 dag siden

p.s det må være så fint at stå med bogen i hånden...skulle der stå

1 måned, 1 dag siden
1 måned, 1 dag siden

Tak skal i have. Spørgsmålet er så, om skibet kom rigtigt i havn, eller om det sejler lidt endnu, - men hvis det sejler, har jeg det bedre om bord nu, hvor jeg har bogen i hånden og er tilfreds med den, end jeg havde det, da jeg lettede anker. Hvis nogen vil læse mere om romanen, og om digtsamlingen "Sirius, min ven" som jeg fik udgivet i 2016, har jeg en lille hjemmeside: www.nnordstjernen.dk

1 måned, 1 dag siden
29 dage siden

Hej Mette
Så er den lånt på Hillerød bibliotek. Glæder mig til at læse den og ikke mindst dit sprog i en roman. Det må være helt FANTASTISK - Stort TILLYKKE til dig.

BH
Camilla

29 dage siden
21 dage siden

Stort tillykke med udgivelsen :-)
God vind med salget.
Pia

21 dage siden
21 dage siden

Til lykke med udgivelsen.

21 dage siden

Besvar debattråd

Debatten Min roman. er startet 09/12-2019 17:53 af Mette Boe Christensen (MollyTrine) og er placeret under Hurra! Jeg er blevet udgivet :-).

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

48Hvad betyder én menneskehed for dig...
1 time, 12 minutter siden · Engbo
3190Dagens ord
1 time, 28 minutter siden · Engbo
317Gud
2 timer, 48 minutter siden · Fink
360Kontraster
3 timer, 40 minutter siden · Savanti
38Skyder de; fordi, der er krig?
16 timer siden · dino
32Ligheder
2 dage, 2 timer siden · Savanti
14Din dag