Hurra! Jeg er blevet udgivet :-) · To Liv

1 svar
Senest opdateret 4 år siden · 2 bruger(e) deltager
4 år siden

Jeg har drømt forfatterdrømme siden jeg lærte at læse for sådan cirka 33 år siden, så det var en helt særlig fornemmelse, da jeg her i foråret stod med min debutroman 'To Liv' i hånden. Den er udkommet på Byens Forlag og er heldigvis blevet taget godt imod af mine læsere.

Jeg arbejder nu hårdt på markedsføring af bogen og på at komme ud til læserne, så endnu flere forhåbentlig kan få glæde af historien.

Følg mig gerne på facebook.com/EstridDyekjaer og kom gerne med tips og tricks til, hvordan jeg kan markedsføre mig effektivt.

Om bogen:
Da Kirsten bliver gravid, gifter hun sig med barndomsvennen Johannes. Han er ikke hendes drømmemand, men året er 1955, og både Kirstens og familiens ære er på spil.
Johannes er ikke som de andre unge i den lille østjyske landsby. Han går ikke til halbal, lytter ikke til musik og sætter ikke håret som James Dean. Han vil bare være i fred, fordybe sig i den danske natur og måske engang udgive en fagbog.
Den første løgn bliver begyndelsen på et ægteskab, hvor det usynlige og usagte har større magt end den frie vilje, og hvor egne synder må sones ved at tilgive andres.
ISBN 9788793758377
Udgivelse: 29/03/2019
260 sider
299 kr
Redaktion: Sidsel Runge Kristensen
Omslagsfoto: Andrew Charney
Omslag og sats: Rolf Skov Madsen

Anmeldelse:

I romanen "To Liv" oplever vi på nært hold livets uforudsigelighed og ikke mindst de to skæbner i bogen, der uvægerligt flettes sammen i kærlighedens bånd, godt hjulpet på vej af møder med andre, hemmeligheder og løgne og ... tilgivelse.
Det kunne ligeså godt være dig og mig, og derfor vender man som læser hvert blad i sin søgen efter svar: Er den ægte kærlighed så stærk, at den overvinder alt? Og hvor findes den ægte kærlighed? Er den lige her eller findes den altid om det næste hjørne? I romanen lykkes det forfatteren at give kærlighedsbegrebet en ny dimension med udgangspunkt i 50'ernes snævre seksuelle og moralske univers.
Læs bogen og bliv lidt klogere på dig selv!


Bogen kan lånes på bibliotekerne og købes hos boghandlere og hos Byens Forlag.

4 år siden
4 år siden
#1

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

4 år siden

Besvar debattråd

Debatten To Liv er startet 26/06-2019 08:25 af Dyekjaer og er placeret under Hurra! Jeg er blevet udgivet :-).

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

2Krimikonkurrence Leitura
2 timer siden · heksemutter
45Dagens DJ
4 dage siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
9 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
9 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
26 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
1 måned, 1 dag siden · Tungnemt
0Løn er tabu
1 måned, 1 dag siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
1 måned, 5 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
1 måned, 15 dage siden · AnsuLa
10Berøringsangst mht. kommentarer?
2 måneder, 27 dage siden · David H
1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
3 måneder, 8 dage siden · Kafkaesque
25Digte
3 måneder, 15 dage siden · Tungnemt

Hurra! Jeg er blevet udgivet :-)

7Dage med Ralf.
26 dage siden · David H
16Jeg bliver udgivet!
8 måneder, 19 dage siden · Bahlsen
3Så skete det
1 år, 1 måned siden · Nicolas Jessen
5Hurra! Charterrejsen til Cypern er ...
1 år, 7 måneder siden · Brit Skovgaard
9Freddy - drengen fra skoven
2 år siden · Biker Mike
16Så udkommer min digtsamling
3 år siden · Anita A
15Min roman.
4 år siden · dino
2Gådemagerens Gade aka Svendborg Mys...
4 år siden · Jes B
12Min nye bog er netop sat i salg
4 år siden · Fink
1To Liv
4 år siden · Engbo
5Udgivet novelle Inder
4 år siden · Birkmand
9Novellesamling
5 år siden · dino