Fyldepennen · Irrelevante kommentarer

1 svar
Senest opdateret 6 måneder, 5 dage siden · 2 bruger(e) deltager
7 måneder, 24 dage siden

Synes at jeg jævnligt ser folk skrive kommentarer der er afgivet kun for at kunne publicere selv, ofte meningsløse i indhold og platte i humor.
Jeg tager mig også kommentar-runder for at kunne publicere, men tager mig da tiden til at læse digtet og rent faktisk respondere på det skrevne - det skylder man da sine med-digtere, når man selv gerne vil have den samme omhu den anden vej.
Kan vi få en "rapporter" knap måske, evt. kan den kun være synlig for forfatteren selv eller noget? Ville være rart hvis vi kunne rapportere den slags kommentarer, så de ikke får spoleret den ellers skønne stemning herinde med deres egoisme..!

7 måneder, 24 dage siden
6 måneder, 5 dage siden

Er meget enig i det du skriver og jeg kan godt forstå, at du har den holdning du har. Jeg tænker også at kommentarerne der skrives skal være relevant i forhold til det, som det enkelte menneske vælger at ligge op på dette forum.
Det der med at folk skriver nogle humoristiske kommentarer der ikke har noget at gøre med den tekst, man skriver det til. Det har jeg meget svært ved, at forholde mig til. Så jeg er enig med dig i at det er vigtigt, at der bliver lagt en form for linje op for hvilke kommentarer man måske vil modtage eller kunne se fremadrettet i forhold til de tekster der ligges op.
Håber jeg har forstået din problemstilling rigtigt. Det jeg har skrevet her, har været den tolkning jeg har haft, af det du har skrevet.

6 måneder, 5 dage siden

Besvar debattråd

Debatten Irrelevante kommentarer er startet 27/01-2018 12:47 af Max Petersen (vinterberg) og er placeret under Fyldepennen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

4At rejse er at leve?
8 timer, 14 minutter siden · dino
2151Dagens ord
1 dag, 3 timer siden · Savanti
0Slettelse af kommentarer
2 dage, 6 timer siden · digterinden
57Hvad er du taknemmelig for i dag?
3 dage siden · digterinden
25Hvad er meningen med livet?
43Er mænd mere jaloux end kvinder?
2Brugt, misbrugt, udnyttet og udmyge...
5 dage siden · storyteller

Fyldepennen

11Udvikling af Fyldepnnen.dk
26 dage siden · tope
0bedømmelser til skriveøvelser
3 måneder, 16 dage siden · Arwen
3Ny ide til bog.
3 måneder, 28 dage siden · Jes B
5Status på fantasy-skriverier?
4 måneder, 10 dage siden · DenFrieNukleoti...
5Svarkommentar
6 måneder, 5 dage siden · JacobPatrickPou...
1Irrelevante kommentarer
6 måneder, 5 dage siden · JacobPatrickPou...
4Stilart vs. tekst-politiet
6 måneder, 8 dage siden · ErDetSåVigtigt