Religion, politik og samfund · Regering ser rødt. Apoteket .dk

0 svar
Senest opdateret 3 år siden · 1 bruger(e) deltager
3 år siden

Hvis man kun må være 10 en forsamling, hvad gør regeringen og folketinget så selv?, burde de ikke bære mundkurv i stedet for mundbind .???
Så får jeg en SMS fra apoteket.dk at der er krav om at bære mundbind så det er gratis at købe. Voreherre bevares .Det hele handler om penge . Og det er ikke gratis de mundbind hvis jeg havde været så naiv at trykke på knappen, så havde jeg bestilt 10 mundbind spm skulle betales .pis mig i øret. Ligesom den covid check man fik på 1000 kroner som var er et lovkrav og man ikke har den frie vilje til at sige fra til fordi man ved, man skal betale dem tilbage. Og jeg havde godt fornemmelsen . Også siger hende den røde at skatten vil stige. Jeg er gal i skralden lige nu men jeg tager det roligt. Men jeg måtte dele min frustration med jer fordi de fleste kun tænker på penge. Hvad med menneskeligheden. Hold fast i dig selv. Hold fast i den du er. Dettre smitteri behøver ikke smitte af på dig og det gælder i alle livets forhold. Kh Savanti .

3 år siden

Besvar debattråd

Debatten Regering ser rødt. Apoteket .dk er startet 28/10-2020 14:18 af Ann R. Sørensen (Savanti) og er placeret under Religion, politik og samfund.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

45Dagens DJ
1 dag, 4 timer siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
6 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
6 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
23 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
28 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
28 dage siden · sofiesverden

Religion, politik og samfund

1Politiken promoverer pædofili
3 måneder, 17 dage siden · David H
6Overgreb er tortur - lovforslag
3 måneder, 19 dage siden · Ansu
3Dagens Dok
5 måneder, 14 dage siden · HamDenKorte
162Hvad er du taknemmelig for i dag?
5 måneder, 21 dage siden · Ansu
2Voldtægts-kultur
5 måneder, 21 dage siden · Ansu
3Din yndlings kirken salme sang
5 måneder, 26 dage siden · Skriverkunstner