Opslagstavlen · Psykoterapi

3 svar
Senest opdateret 2 år siden · 3 bruger(e) deltager
3 år siden

Jeg er snart færdig som psykoterapeut og har brug for træningsklienter, men det er bare svært at finde nogle. Så jeg tænkte, at mit ynglingssted på nettet måske ville bringe mig held. Foruden fyldepennen bruger jeg meget lidt socialemedier, så FB er ikke en muglighed for at komme i kontakt med folk.
Kender I nogle, som ville være interesseret, eller har I ideer til, hvordan jeg finder træningsklienter? Jeg har sat sedler op i diverse supermarkeder og fortalt det på mit job, og jeg er på min skoles hjemmeside seop.dk, men det har bare ikke givet noget. Jeg har fundet mig en psykolog som supervisor, så jeg kan få den rette støtte til at komme i gang med at tilbyde terapi, men det er jo lige meget, hvis jeg ingen klienter har. Så jeg håber nogle af jer læser mit indlæg og evt. skriver en kommentar eller kender nogle, der gerne vil i terapi.

3 år siden
3 år siden

Jeg ved ikke om jeg behøver psykoterapi. Jeg tror det egentlig ikke, men hvorfor ikke? Lidt syg er man vel altid. I hvert fald kan jeg godt lide at tale om disse ting.

Betingelsen må være at det skal foregå her hos mig. Jeg er 82 og ikke så flytbar. Kan du bruge mig, så skriv til mig på den interne. Jeg bor i København.
Kåemer

3 år siden
2 år siden

Det lyder spændende hvor er du fra, mvh maria

2 år siden
2 år siden

Jeg er fra Roskilde men går i skole i København

2 år siden

Besvar debattråd

Debatten Psykoterapi er startet 22/03-2021 12:44 af Ida Pedersen (Anita A) og er placeret under Opslagstavlen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

44Dagens DJ
4 timer, 55 minutter siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
2 dage, 8 timer siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
2 dage, 8 timer siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
18 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
24 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
24 dage siden · sofiesverden

Opslagstavlen

5God digital bogside
5 måneder, 11 dage siden · HamDenKorte
0Forfatter søges til Børnebogsuniver...
1 år, 7 måneder siden · Untitled
0Skrivegruppe!
1 år, 8 måneder siden · Clara de N
13Kunsten i fokus
2 år siden · belmindelig
0ups
2 år siden · Savanti
0En ulykke sker aldrig alene
2 år siden · MariaMolgaard