Altså, det er måske åbenlyst, men jeg blev alligevel overrasket; Instagram er ikke kun for selfies og reklamer men også en platform for et utal for både digtere, grafiske kunstnere, aktivister og selvstændige musikere - med flere sider der forsøger at lave netværk; jeg tror dog de fleste kunstnere ønsker at stå alene, særligt digterne, omend alle er der for inspiration og eksponering. Af netværkssider er der f. eks. @kunstnerfabrikken (grafisk) og @creatingavoicedk (aktivisme/digte) - jeg kender ikke til en side for digte dog, men finder man først en enkelt digter finder man hurtigt uendeligt mange flere. Der alle udelukkende deler digte, med forskellige grafiske virkemidler. @kuluk.digter deler f. eks kun digte skrevet i hånden. Selvfølgelig er det hele mere overfladisk end her og ikke et rigtigt forum som sådan, men ligesom her er det jo hvad vi gør det til :-)
Ift. forum er der i Århus Y Poetry Club, der vistnok tager rundt i byen og oplæser samt laver andre arrangementer, samt et miljø for litteratur centreret omkring Loeve's Bog- og Vincafe, før corona med en vistnok ugentlig aften med open mic - lignende tiltag findes garanteret også i de andre store byer.