Opslagstavlen · Skriveklub?

6 svar
Senest opdateret 2 år siden · 6 bruger(e) deltager
5 år siden

Hej alle
Jeg kunne godt tænke mig at mødes fysisk med andre der skriver. Læse højt af egne tekster og give hinanden ris og ros. Mon der findes sådan et sted?

Eller skulle man selv forsøge at stable noget på benene? Måske er nogle herinde interesserede?

Jeg bor i Aalborg og er 25 år. Skriv gerne hvis du ved noget eller er interesseret i ovenstående :)

5 år siden
5 år siden

Har selv forsøgt at finde steder hvor det er muligt, men uden held. Kommer fra Randers, så det kan sagtens være årsagen, ved ikke om der er noget i Ålborg. Har selv gået og overvejet om man skulle få stablet noget på benene, men ved ikke hvor mange fra Randers der skriver, lige pt. er mit skriveri lidt on/off, grundet eksaminer og en presset hverdag, så har ikke fået gjort mere ved det.

Håber du finder en løsning, og bliver glad for det.

5 år siden
5 år siden

Prøv South Gate Society. Måske er det noget for dig.

5 år siden
5 år siden

Hej Agnes,

Hvor ville jeg ønske jeg boede i Ålborg - dig kunne jeg godt tænke mig at være i skrivegruppe med. Er du i København engang og har lyst at mødes, er du velkommen til at kontakte mig.

5 år siden
5 år siden

Hej Agnes!
Er du stadig interesseret i at mødes til en (lille) skriveklub i Aalborg?
Jeg ved ikke om du har fundet andre at mødes med, men jeg kunne meget godt tænke mig at være med hvis du har.

Jeg skriver selv på en delt forskelligt og det kunne være rigtig hyggeligt at have nogen at mødes og sparre med, eller måske endda bare side i stilhed med mens vi skriver - hvis det er noget du har lyst til :)

5 år siden
5 år siden

Jeg har faktisk fundet et sted, hvor vi læser og snakker om hinandens tekster i Aalborg :) Vil du være med? Så kan jeg sende dig noget mere info :)

5 år siden
2 år siden

Hej - leder også efter skriveklub u Aalborg? Er der hjælp at finde på denne tråd?
Mvh

2 år siden

Besvar debattråd

Debatten Skriveklub? er startet 12/06-2018 11:35 af Agnes Wem (Wema) og er placeret under Opslagstavlen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

0Astronautens Poetik
3 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
3 dage siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
7 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
16 dage siden · AnsuLa
2Digtteknikker: GAS-sætninger
1 måned, 5 dage siden · Tungnemt
4Dage med Ralf.
1 måned, 6 dage siden · MollyTrine
10Berøringsangst mht. kommentarer?
1 måned, 28 dage siden · David H
1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
2 måneder, 10 dage siden · Kafkaesque
43Dagens DJ
2 måneder, 12 dage siden · Ansu

Opslagstavlen

5God digital bogside
4 måneder, 20 dage siden · HamDenKorte
0Forfatter søges til Børnebogsuniver...
1 år, 6 måneder siden · Untitled
0Skrivegruppe!
1 år, 7 måneder siden · Clara de N
13Kunsten i fokus
2 år siden · belmindelig
0ups
2 år siden · Savanti
0En ulykke sker aldrig alene
2 år siden · MariaMolgaard
7Korrespondent
2 år siden · Dmitri Burdykin
4Skrivegruppe 45+
2 år siden · HeleneHK
3Psykoterapi
2 år siden · Anita A