Opslagstavlen · Forfatter søges til Børnebogsunivers

0 svar
Senest opdateret 1 år, 7 måneder siden · 1 bruger(e) deltager
1 år, 7 måneder siden

Kære Forfattere

Er uddannet kok, så har udviklet et børnebogsunivers, som har til mening at give børn og deres forældre, en grundlæggende forståelse af hvad sund kost er, og hvordan man laver det, samtidig med at de bare bruger noget kvalitetstid med hinanden.

Var tæt på at få det på DR Ramasjang, men desværre skiftede de chef, og jeg røg ud i kulden.

Har ikke opgivet at få det på tv endnu, men der kunne også laves ting som webunivers, madteater, legetøj og restauranter.

Det næste skridt er dog, at lave catering til børnefødselsdage, og så er jeg igang med at lave en blog, hvor mødre og fædre kunne komme med tips og tricks og opskrifter.

Grunden til at jeg kalder det et univers, er fordi jeg har 4 - 5 andre hovedkaraktere, som hver især står for et emne. Der er blandt andet en der står for motion og så er der en der står for bagning.

Er desværre kun kok, så har ikke noget budget, så er der på nogen måde en som kunne se sig selv skrive et par små korte, søde historier bygget på en sund opskrift, og så deler vi eventuelle indtægter i tre, sammen med en grafiker?

Skal nok stå for markedsføringen og alt det andet.

Med Venlig Hilsen
Andreas H.
madvedbordet@hotmail.com

1 år, 7 måneder siden

Besvar debattråd

Debatten Forfatter søges til Børnebogsunivers er startet 26/09-2022 13:05 af Untitled og er placeret under Opslagstavlen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

0Krimikonkurrence Leitura
13 timer siden · heksemutter
45Dagens DJ
3 dage siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
9 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
9 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
25 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
1 måned, 1 dag siden · Tungnemt
0Løn er tabu
1 måned, 1 dag siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
1 måned, 5 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
1 måned, 14 dage siden · AnsuLa

Opslagstavlen

5God digital bogside
5 måneder, 18 dage siden · HamDenKorte
0Forfatter søges til Børnebogsuniver...
1 år, 7 måneder siden · Untitled
0Skrivegruppe!
1 år, 8 måneder siden · Clara de N
13Kunsten i fokus
2 år siden · belmindelig
0ups
2 år siden · Savanti
0En ulykke sker aldrig alene
2 år siden · MariaMolgaard
7Korrespondent
2 år siden · Dmitri Burdykin
4Skrivegruppe 45+
2 år siden · HeleneHK
3Psykoterapi
2 år siden · Anita A