Du er det smukkeste jeg ved


19 år siden 1 kommentar Digte

1Min fantasi giver mig vinger
Jeg ligger her, og slapper af mens jeg tænker på dig, og hvor dej... [...]
Kortprosa
18 år siden
1En historie om kærlighed
Du spurgte mig: · "Hvor mange har du været i seng med?" · Og jeg lø... [...]
Blandede tekster
19 år siden
1I Nyboder
Midt i Nyboder ligger der en kirke. Et fristed, fra byens larm og... [...]
Blandede tekster
19 år siden
1Pont Neuf
Hende: · Dejlige J.. Jeg har savnet dig :o) Hvor blev jeg boblende ... [...]
Blandede tekster
19 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Samy Dern (f. 1972)

Se! nu gjorde jeg det igen. Du sad og talte og jeg faldt drømmende væk, i din ufattelige skønhed. Jeg indrammer dit ansigt, og måler din skønhed, som springer ethvert barometer.
Du er så ufattelig smuk.

Din mimik, er som vandets blide brusen, ved et smukt romantisk vandfald, omringet af et kæmpe orkester, med strygere som tilsætter sød musik. Man forføres af din charme, dit smil, din talemåde.
Jeg drømmer mig væk i dig.

Du taler videre, og bemærker ikke min fascination. Jeg gemmer det bag et par enkelte nik, i ny og næ, som om at det er mig muligt at høre efter. Lytte til dine ord. Men det kan jeg ikke. Alle mine sanser, er rettet mod din skønhed. Jeg kan ikke give slip.
Du er så ubeskrivelig dejlig.

Jeg vil blot tage dit ansigt i mine arme, mærke dine bløde kinder i mine hænder, og kysse dine fyldige læber. Smage på din tunge, der fra tid til anden, stikker frem og berører dine hvide søde fortænder.
Jeg elsker når det sker.

Al verdens supermodeller er ikke en skid ved siden af dig! Baby, du er det smukkeste jeg ved.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 14/10-2004 13:58 af Samy Dern og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.