Pont Neuf



1Min fantasi giver mig vinger
Jeg ligger her, og slapper af mens jeg tænker på dig, og hvor dej... [...]
Kortprosa
18 år siden
1En historie om kærlighed
Du spurgte mig: · "Hvor mange har du været i seng med?" · Og jeg lø... [...]
Blandede tekster
19 år siden
1I Nyboder
Midt i Nyboder ligger der en kirke. Et fristed, fra byens larm og... [...]
Blandede tekster
19 år siden
1Pont Neuf
Hende: · Dejlige J.. Jeg har savnet dig :o) Hvor blev jeg boblende ... [...]
Blandede tekster
19 år siden
1Fortid (ulykkelig kærlighed)
Hej ... · Du har ikke svaret min sidste mail, det kan der være fler... [...]
Blandede tekster
19 år siden
1Til Herlev-pigen
Dit selskab fascinerer mig · Dine kram giver mig kræfter · Dine kys g... [...]
Digte
19 år siden
1Uden titel
Jeg spørger mig selv: "Hvem er hun?" Hvem er denne vanvittig spæn... [...]
Blandede tekster
19 år siden
1Uden titel
Allerførst var det mystikken, der fascinerede mig. Det faktum at ... [...]
Blandede tekster
19 år siden
1Der er nætter...
Der er nætter hvor min følelse af savn, · giver mig lyst til at st... [...]
Digte
19 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Samy Dern (f. 1972)
Hende:

Dejlige J.. Jeg har savnet dig :o) Hvor blev jeg boblende glad for din besked. Håber du har det total fedt og skønt på Roskilde Festivalen.

Der er så uendeligt meget at opleve. Jeg vil opleve det med dig. Og du har ret - jeg har tusindvis af ting jeg vil vise dig. Små stykker af himlen som jeg længes efter at dele med en, med dig - kun dig.

Mine forældre bor verdens smukkeste sted. De sidste 6 km ud til dem er der ikke asfalteret. Der er ingen gadelys - der er så stille og fredfyldt. Vidunderlig natur - grønne enge - bakker og dale - træer.. smukke træer. Det vil jeg gerne dele med dig. Og det er her det står - træet - vores træ. Det ligefrem venter på kysset. Læber der forsigtigt strejfer hinanden, brændende blikke, varme kroppe, eventyret der begynder - kysset ...

Forresten - altså helt uden blær. Jeg tror altså godt jeg kan sige Pont Neuf med et bolche i munden, husk lige - jeg er flydende i fransk.. ;o)..

Jeg har 3 tatoveringer - en på foden - en på lænden og en i øret - ja, og så er jeg piercet lige over klitten. Du skal ikke lade dig narre af det blide smil.. kan også bide.. *GS*.. men er mest frk. Puttetrold ..

Er ikke lige helt sikker på jeg er helt så jysk i min accent som Elin fra Kundskabens træ. Men kan nu sagtens tale sådan, hvis det tænder dig. Du kan få mit nummer og ringe, så kan du selv tjekke.. ja?

Småfryser, vil kravle under dynen og vente på dig der - sover måske når du kommer - men bare kravl ned til mig - halvt i søvne slår jeg armene rundt om dig, kys mig vågen, jeg vil dufte og smage dig - mærke dig. Jeg vil beruses af dit nærvær og gi' dig hele mig .. Jeg længes ..

Du har ramt mig. Du skriver så jeg kan mærke dig - du er dejlig og fræk at se på. Jeg er vild med din "hjerne".. Jeg vil dig ..

Bonne nuit J..

Ham:

A., du er en kvinde, hvis arme jeg ville søge, trods den store afstand, og at jeg var til bens. Intet kan holde mig fra dig. Jeg løber tværs gennem Sjælland, henover Fyn, jeg løber gennem skov og sø, i silende regn, og i strid modvind. Men jeg løber gennem disse forhindringer, som var de intet..søger dig..mit mål..som et Patriotmissil..Jeg søger varmen og trygheden, i dine arme, under din dyne. Jeg er der snart..vil lade min tunge fugte dine læber, og vække dig..med et blidt kys.

Da vil jeg sige:

Min elskede A., her er jeg!

Kan man have en tatovering i øret? Forekommer mig ejendommeligt..som et ord sagt, uden nogen har lyttet. Men jeg vil se dine tatoveringer (og da også din piercing) ! Du lovede mig nye billeder, ja du gjorde..

Elin.. ja, det var sgu det hun hed. Hvordan kan du huske sådan noget.. er du autist :-) Din hukommelse forbløffer mig. SLUDDER! Din skrift, dine ord, dit udseende.. ALT! ved dig forbløffer mig.

Du forekommer mig mystisk, men på den fede måde. Du "drager" mig, som Misse Møhge siger i Matador. Jeg vil gerne have dit nummer, men ved ikke om jeg har mod til at ringe dig op. Men jeg vil have det! Måske en dag, din telefon ringer, og røret i den modsatte ende bliver lagt på, ligeså snart du præsenterer dig. Da ved du, at det er mig, der blot var for genert til at tale med dig. Men anden gang jeg ringer, da vil jeg tale med dig, høre din stemme.. få dig til at sige "se min nye trøje, den er rød" for i Kundskabens Træ, var det vist en dreng der sagde det, og jeg vil høre dig sige det. Med din påtagede ekstra jydske accent. Måske du endda kan sige det til mig på fransk.. ja det kan du sikkert..med noget i munden:-)

Jeg vil også dig.

Kh, J

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 01/03-2005 11:36 af Samy Dern og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 682 ord og lix-tallet er 15.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.