1Min fantasi giver mig vinger
Jeg ligger her, og slapper af mens jeg tænker på dig, og hvor dej... [...]
Kortprosa
18 år siden
1En historie om kærlighed
Du spurgte mig: · "Hvor mange har du været i seng med?" · Og jeg lø... [...]
Blandede tekster
19 år siden
1I Nyboder
Midt i Nyboder ligger der en kirke. Et fristed, fra byens larm og... [...]
Blandede tekster
19 år siden
1Pont Neuf
Hende: · Dejlige J.. Jeg har savnet dig :o) Hvor blev jeg boblende ... [...]
Blandede tekster
19 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Samy Dern (f. 1972)
Jeg spørger mig selv: "Hvem er hun?" Hvem er denne vanvittig spændende, smukke, vidunderlige kvinde der optager mit sind så meget, og har erobret mit hjerte og imponeret mit sind. Hvem er du? Jeg vil vide alt om dig, og alligevel er det ikke nok. Der vil altid hvile et tykt tæppe af mystik over dig, og aldrig vil jeg få dig at lære at kende. Jeg tror at det er sådan at du vil have det, at du ønsker at jeg skal dø i nysgerrighed. Du vil forblive gådefuld, som uløste hieroglyffer, på en tør væg i Cheops Pyramiden, der er den største af Giza plateauets 3 store pyramider. Denne pyramide er en af den antikke verdens 7 undere. Og den når dig end ikke til anklerne!

Ægypterne havde et skriftsprog, med ørne og katte. Du har ord som Kanelmund, og Månepige. Ord som jeg en dag vil få tatoveret på min ligegyldige krop, og den vil således få mening. Indtil da er min krop blot et hylster, med øjne der vil læse dine ord, mund, der vil kysse dine læber, og hænder der vil røre din krop. Derfor Kanelmund og Månepige på min krop. Det er dine ord.

Kanelmund, jeg vil smage det ord, mens jeg bider dig hårdt i skulderen. Vil jeg da finde ud af hvem du er?

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 30/01-2005 13:44 af Samy Dern og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.