17 år siden

Clairvoyant Medie
Sylvia Ebbes...
10 år siden
Tror livet har fået stres...
Ace Burridge...
Vand
Halina Abram...
6 år siden
Skavanker
David Hansen...
22 dage siden
Husk at drømme en drøm i ...
Camilla Rasm...
9 år siden
Dreamtime tæller får, dow...
Fra jam til pølsefest
Hjem igen
Salomon
Livet er en rejse
Forfra... Hvor længe kan ...
Gittepigen
11 år siden
Åh den vrede, den vrede!
Bastian
Flødedruk og lilla roser.
Regitze Møbi...
Hjerne Tetris
David Hansen...
1 måned, 14 dage siden
Vel ankommet hjem fra en 4 dages cykeltur med Nikolaj 12 år 4 dage på tandem og nærmest campingvogn på slæb, ?? er om jeg nogensinde lære at rejse let at jeg ikke altid vil sikre mig i hoved og r.. under alle omstændigheder omstændigheder havde vi regntøj med trods prognose om 4 dages sol, vi havde tæt ved lige så meget mad med hjem som vi havde spist på turen trods det jeg jo forventede at vi også ville møde enkelte købmænd på turen med fødevare til salg.

Hvis jeg skal sige noget positivt valget for meget med på ferie, vil jeg sige at et så tungt cykeltrailer læs skubber gevaldigt på når det går ned af bakke ååå giver god motion op ad.

Vi har set en campingplads med "DR soft" musik i ørene på alle toiletter som gjorde det muligt at prutte uden tanker for personer i sidekabinens lyd oplevelser. ååå uden selv at høre andres pruttelyde, ja jeg synes det var ren luksus.

Sommeren var fantastisk tænk at bade ved strandkanten sent om aftenen uden at mærke kulde, campinglivet med småsnak med andre campister om livet vejen valgene som vi hver især tager.

På vejen hjem fra ferie cyklede vi forbi min mormors hus (fra min barndom) jeg tog et par billeder af huset, husets ejerman en 74 årig mand kom ud spurgte hvorfor jeg fotograferede, det viste sig at være ham der havde købt huset af min mormor for 30 år siden. han bød mig inden for at se huset og hvad han havde forandret i det, jeg minedes hvis mest min moster Gudrun som var mongol sidde ved vinduet folde hendes aviser i skarpe nøjagtige buk åå vi børnebørn kunne lige våge på at røre dem. Moster Gudrun siddende der ved vinduet holde øje med om der kom flere til søndagskaffe idag.

Da vi ankom til Nørresundby min eks og børns hjem, samlede jeg kræfter ååå (ventede på aftensmad) til de sidste ca 15 km alene på tandem, mens jeg så mine døtre træne fodbold fik jeg en god lang snak med Rene Charlottes kæreste som jeg jo ikke har set så meget til før.

Jeg var sikkert nødt til at gå en tur mens jeg ventede på aftensmaden kunne ikke udholde at sidde der ved min eks kunne ikke holde hendes "udskiftning til nyt ud" mens hun ikke orker at bruge 5 sek på at vedligeholde det gamle.

Hun ønskede sig at skille sig af med drivhuset det rodede i hendes have, jeg kiggede hurtigt på drivhuset som stod helt perfekt ikke så meget som en rude manglede inde i det lille drivhus fyldte en vin hele drivhuset ååå ja jeg ved jo drivhuset står på en god sokel åå der er indlagt strøm puu forstår ikke hvorfor hun ønsker det væk ved bare det ikke bliver mig der gør det for hende.

igår hentede jeg så min hund hos min mor ååå susede ned i kærlighedens favn ved min kæreste her i Vejle ååå gud hvor er det bare godt at være hjemme.

I aftes blev jeg ringet op Nikolaj 12 år, han var efter floorball taget ud til mit sommerhus i Lundby bakker ååå der havde han heldigvis fundet naboer hjemme så han kunne ringe hjem hvor farmor kunne hente ham åå få ham bragt hjem til moren, bagefter snakkede jeg med ham i tlf ååå aftalte han gerne måtte sikre sig hvor jeg var inden han besøgte mig)))

Kan i alle have en god dag hvad end livet vil bringe jer

SES Peter

Skriv kommentar

Dagbogsindlægget hjemme fra cykelferie er publiceret 10/08-2006 12:54 af Peter.

Log på for at skrive en kommentar til denne dagbog. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.