Opslagstavlen · Grundtvigs højskole

2 svar
Senest opdateret 5 år siden · 3 bruger(e) deltager
5 år siden

Hej
Jeg vil bare lige høre om der er nogle herinde, der skal på Grundtvigs højskole fra den 12-18 august. Der er kreative kurser: sangskrivning, litteratur og graphic novels, jeg deltager selv i graphic novels :)

5 år siden
5 år siden

Jamen så god tur. Jeg har gennem tiden hørt mange gode anbefalinger af højskolerne. Jeg har endda selv set et større katalog igennem med programmer for skolerne. Men jeg må indrømme at jeg aldrig har set noget der fristede mig.
Dog er der en enkelt undtagelse, nemlig højskoleophold med Bridge som hovedtema. Så kan der være diverse andre udflugter. Det er sådan noget som mest tiltaler det mere modne publikum. Men der er jo der jeg er. Og det er noget min kone gerne vil også. Så har man da noget være fælles om.
Jeg er en gammel stivstikker, men højskolerne er en fantastisk opfindelse. Min farmor var på gammeldags højskole. (Det var nok før 1920) og det var det bedste i hendes liv, tror jeg.

5 år siden
5 år siden
#2

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

5 år siden

Besvar debattråd

Debatten Grundtvigs højskole er startet 23/06-2018 21:33 af Agnes Wem (Wema) og er placeret under Opslagstavlen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

4165Dagens ord
4 dage siden · inabsentia
46Dagens DJ
4 dage siden · AnsuLa
3Seksuelle overgreb, og det manglend...
9 dage siden · AnsuLa
2Krimikonkurrence Leitura
11 dage siden · heksemutter
4Digtteknikker: GAS-sætninger
21 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
21 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
1 måned, 7 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
1 måned, 13 dage siden · Tungnemt

Opslagstavlen

5God digital bogside
6 måneder siden · HamDenKorte
0Forfatter søges til Børnebogsuniver...
1 år, 7 måneder siden · Untitled
0Skrivegruppe!
1 år, 8 måneder siden · Clara de N
13Kunsten i fokus
2 år siden · belmindelig
0ups
2 år siden · Savanti
0En ulykke sker aldrig alene
2 år siden · MariaMolgaard
7Korrespondent
2 år siden · Dmitri Burdykin
4Skrivegruppe 45+
2 år siden · HeleneHK