Fyldepennen · Fjernede indlæg

5 svar
Senest opdateret 5 år siden · 3 bruger(e) deltager
5 år siden

Hvorfor fjernes egentlig kommentarer til ens tekster når en profil slettes? De er jo stadig værdifulde for dem der har fået kommentarerne. - Naturligvis hvis den der har skrevet kommentaren selv ønsker at få dem fjernet er det jo forståeligt.

Kåemer

5 år siden
5 år siden

Tjoh, Kåemer, der ligger nok et arbejdsmæssigt trade-off i sagen.
For så skulle man til at interviewe skribenterne om hvad der kan slettes og hvad ikke. Det er nok nemmere at sige "cut" til det hele.

5 år siden
5 år siden

Dino

Det ville da være endnu lettere at lade det stå til vedkommende selv forlanger det slettet. Og man kunne da også sige "bordet fanger", hvad der er skrevet er skrevet.

5 år siden
5 år siden

EDB mæssigt handler det om at givne kommentarer er knyttet til profilen der skrev dem, eller om givne kommentarer er knyttet til den der modtog dem.
Jeg tror det første er tilfældet her.
Der kan være en kvalitet i at en skribent kan fjerne sig helt, også givne kommentarer. Det kan man så nu.
Hvis han skulle ønske dem fjernet senere, så skulle han skrive til ledelsen og fortælle om at han har givet en kommentar til ham, og en til hende, tre til en tredje og vistnok syv til en fjerde. Så skal ledelsen til at søge efter dem og fjerne dem.
Det tror jeg ikke at ledelsen gider.

5 år siden
5 år siden

Nu har jeg også lige taget en rundtur i mine gamle tekster og har konstateret, at det ikke altid har været sådan. Her kan jeg se, at kommentarer fra nedlagte profiler stadig står der, der står så bare ovenover, at "navn ikke er tilgængelig."
På et eller andet tidspunkt ændrer det sig så, kommentarerne forsvinder med den, der afgav den, når profilen nedlægges - jeg har ikke lige tjek på hvornår den ændring sker.
Hvad der så har været tanken bag denne ændring, det får stå hen i det uvisse, men da jeg finder det lidt spændende at se i gamle kommentarer til mine ældre tekster, kan jeg godt ærgre mig lidt over den ændring.

5 år siden
5 år siden

Mons

Ja nu ser jeg også de indlæg som er bevaret, men hvor der står "Navn ikke oplyst". Det virker på mig som en god løsning.

5 år siden

Besvar debattråd

Debatten Fjernede indlæg er startet 25/12-2018 15:29 af Kåemer Asmussen (Kåemer) og er placeret under Fyldepennen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

2Krimikonkurrence Leitura
1 time, 47 minutter siden · heksemutter
45Dagens DJ
4 dage siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
9 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
9 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
26 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
1 måned, 1 dag siden · Tungnemt
0Løn er tabu
1 måned, 1 dag siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
1 måned, 5 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
1 måned, 15 dage siden · AnsuLa

Fyldepennen

4Venne/følge liste.
11 måneder, 5 dage siden · Ansu
23Kommentarer
1 år, 3 måneder siden · Ansu
3Høj opløsning billed redigering
1 år, 6 måneder siden · switch
2Fyldepennen
1 år, 6 måneder siden · Ansu
4NATO
2 år siden · Engbo
2Datid og fortid
2 år siden · Filia
0Musik
2 år siden · Savanti
3Hvis du kunne vælge
2 år siden · Engbo
2Hvordan finder jeg gamle debatter o...
2 år siden · Eddie