Ordet er frit · Grænse politi .

2 svar
Senest opdateret 5 år siden · 2 bruger(e) deltager
5 år siden

Hej. Jeg tror det er godt der eksistere grænsepoliti . Læste lige der er blevet fundet en masse narkotika , fra på vej , fra Mexico til USA .

Det var godt politiet opdagede det . Hvis der er så meget kriminalitet og narko i Mexico , så det godt der er grænse politi .

Det behøver ikke en hel mur for det. Det er da bedre med grænse politi og tilsyn så smuglerne ikke kan få det med og det gælder nok ved alle grænser så der ikke kommer mærkelige ring i landene .

Ja. Tak for grænse politiet godt arbejde .

5 år siden
5 år siden

Hvis det er godt at der findes et grænsepoliti (Ved grænsen imellem Mexico og USA) Så må et godt grænsepoliti være endnu bedre?

Men hvad nu hvis det ikke slår til? Hvis kriminelle og emigranter blander sig i menneskestrømmen?
Sådan gik det jo også i Europa.

Nogle politikere taler om at vi kan frigøre en masse politi ved at fjerne dem fra grænsen til Tyskland og bruge dem andre steder.
Men jeg mener ikke at der er meget politi ved grænsen. Det er vist andre korps der tager slæbet der.

Jeg ved ikke om man skal bygge en mur i Amerika.
Kineserne byggede en stor en. Det har de vist aldrig fået kritik for.

5 år siden
5 år siden

Så kommer jeg med en dobbelt tydning .
Hvis kineserne aldrig har fået kritik for deres mur . Hvorfor får Trump så så meget kritik? For hans ønske om en mur?
Ja jeg har selv kritiseret ham, for mindre kan da gøre det.
Hvorfor faldt Berlin muren? Vil den symbolisere det samme i U.S.A hvis det sker at der kommer en mur og hvad kan der ske ved det? Og hvis der ikke sker noget ved det hvad kommer der så af godt ud af det hvad vil det koste? Og hvad har det allerede kostet ikk at få den det har vidst været dyrere end selve muren !!!
Er det dyrere at have grænse politi ?, og mere bøvlet som jeg læser det andre svare mig i debatten ja så kan jeg ikke se nogen hindring i Trump får sin mur. Og sådan kan man blev ved?
Jeg skal til at skrive digte igen . Det er jeg vidst mere ind i. Eller hvordan går mit skriveri i debatten jeg har hørt nogen sige. Øvelse gør mester .
Mvh Ann. Savanti .

5 år siden

Besvar debattråd

Debatten Grænse politi . er startet 01/02-2019 08:59 af Ann R. Sørensen (Savanti) og er placeret under Ordet er frit.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

45Dagens DJ
1 dag, 6 timer siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
6 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
6 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
23 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
28 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
28 dage siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
1 måned, 2 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
1 måned, 12 dage siden · AnsuLa
10Berøringsangst mht. kommentarer?
2 måneder, 24 dage siden · David H
1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
3 måneder, 5 dage siden · Kafkaesque
25Digte
3 måneder, 12 dage siden · Tungnemt

Ordet er frit

1Hjælp til et spørgsmål i Adventure ...
4 måneder, 20 dage siden · Skriverkunstner
3Dansk eller Engelsk?
5 måneder, 16 dage siden · cell
521Kontraster
5 måneder, 24 dage siden · Brehmer
1Spørgeskema; Hjælp mig lige med min...
11 måneder, 2 dage siden · Snowlion
1Pennemakker efterlyses (ihærdigt)
11 måneder, 25 dage siden · ScribblyCat
4Se verden i et nyt lys!
1 år, 1 måned siden · heksemutter
35Mellemgaard - et forlag i frit fald
1 år, 2 måneder siden · Bullensohn
5Er jeg den eneste, som savner en pe...
1 år, 3 måneder siden · Eddie
0Wadskjær Forlag
1 år, 3 måneder siden · RBAN
4Hvordan håndterer man skriveblokade...
1 år, 4 måneder siden · grkemacar
2Boganmeldelser
1 år, 6 måneder siden · Brit Skovgaard