Fyldepennen · Norges bjerge

5 svar
Senest opdateret 2 måneder, 21 dage siden · 3 bruger(e) deltager
2 måneder, 23 dage siden

Så sker det.
Naturen flytter sig . Skrider og til sidst forsvinder det.
Mennesker vil gå i panik, men de når ikke opleve ret meget før det hele vælter.
Men vi er selv skyld i det der vil ske, for vi har ikke taget hensyn til klimaet og hvis man ikke vil hører, så må man jo føle.

Hilsen Ann .

2 måneder, 23 dage siden
2 måneder, 22 dage siden

Det er ikke lige til Ann. Vi må dog foreløbig støtte de politiske kræfter, der forsøger at gøre noget ved det. Lige så de der organisere modstand - eksemplet de svenske skole pige. Men indrømmet, der skal mere til. Måske en helanden livs og samfunds stil?

2 måneder, 22 dage siden
2 måneder, 22 dage siden

Engbo . Det sidste giver jeg dig ret i . Men giver dig også ret i at de politiker der er kritiske hvordan klimaet ser ud nu. Dem skal vi støtte op om , så de kan være behjælpelige til at ændre . Så miljøet/ klima landbrug bliver taget alvorligt . Og bliver skånet .Der er nogle politiker der gerne vil hjælpe men mange stemmer imod deres politiske modstandere( det er ærgerligt i det her tilfælde.. Men håber de kan gøre det der skal gøres for at redde . Kære Engbo, det er første gang vi to er enige om noget . Men det er da godt nok. God dag. Hilsen Ann . Savanti

2 måneder, 22 dage siden
2 måneder, 21 dage siden

#2 Savanti
Det er også min opfattelse, at mange stemmer i mod deres inderste overbevisning. Det er virkelig et problem; men godt for de ledere, der forstår at manipolere.

Nå, jeg har nu ikke opfattet så store uenigheder - så det skulle være første gang, vi var enige.
Men ofte er vi jo alene her på debatten, så det er da rart at være enige i noget.
Så måske har du et godt råd til at provokere til debat. Jeg ved så godt at andre bruger andre steder på Fyldepennen. Men man skulle da tro, at flere ville føle trang til at udtrykke deres mening---?
Men godt du blev her trods alt ellers måtte jeg jo snakke med mig selv. Venligst ---

2 måneder, 21 dage siden
2 måneder, 21 dage siden

Engbo

Nåh, helt alene er I to da ikke! Det er rigtigt at mange er flytter over på andre sociale medier, men nogle får trofaste er vi da. - Men vi må vel have lov til at holde en lille pause.

2 måneder, 21 dage siden
2 måneder, 21 dage siden

Ja, OK da. Venligst --

2 måneder, 21 dage siden

Besvar debattråd

Debatten Norges bjerge er startet 02/07-2019 08:37 af Ann R. Sørensen (Savanti) og er placeret under Fyldepennen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

2Redigering
1 time, 33 minutter siden · Machula T.
2990Dagens ord
2 timer, 35 minutter siden · leviP
243Kontraster
8 timer, 25 minutter siden · Confucius
11Lykke
3 dage siden · Engbo
2Børnebogsforfatter Søges
6 dage siden · Untitled
1Margit Sandemo