Kunstnersnak · Hvad synes i

1 svar
Senest opdateret 2 år siden · 2 bruger(e) deltager
2 år siden

Jeg var alene i salen oppe på som jeg kalde det greenscene bare hvidt der hvor du kan smide noget op på lader og så en koncert med alle sammen Beethoven er stor beundring af hans komponist det var i Berlin men jeg vil ikke ha taget billede af øjeblikket for og mindes det jeg huske på gode ting vidst jeg ta billeder af det men jeg skrev i min bog digte er ret spontant digter skriver (hobby plan)
Men tænke når man er til poesi eller teater vil jeg bestemt lad min mobil blive hjemme men jeg kun bestemt godt i en smuk koncert eller kirkelig koncerte finde på og tag min skrive bog med fordi jeg blive inspirer af skønheden men er det ikke også og sige ligesom med mobil telefon i skolen det fortryde og irrteret dem der tale eller spiller men jeg har svær med og sidde stille især vidst jeg finde noget og skrive om hvad tænke i

Er det ok og ha notesbog og blyante med og mobil med og tag billeder af lige øjeblikket eller tænke i som mig begge ting er lige uhøflig ?

2 år siden
2 år siden

At skrive i en notesbog er sjældent uhøfligt, det kan du roligt gøre, også til en koncert :)

2 år siden

Besvar debattråd

Debatten Hvad synes i er startet 06/09-2021 20:38 af Maria jayashree (MariaMolgaard) og er placeret under Kunstnersnak.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

0Astronautens Poetik
2 dage, 10 timer siden · Tungnemt
0Løn er tabu
2 dage, 17 timer siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
6 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
16 dage siden · AnsuLa
2Digtteknikker: GAS-sætninger
1 måned, 4 dage siden · Tungnemt
4Dage med Ralf.
1 måned, 5 dage siden · MollyTrine

Kunstnersnak

5Litteratur er mange ting
1 år, 1 måned siden · Bullensohn
0Kunst og verden politik
2 år siden · MariaMolgaard
0Dine øjne på Mona Lisa
2 år siden · MariaMolgaard
0Kan du anbefalde
2 år siden · MariaMolgaard
1Hvad synes i
2 år siden · Henrik German Q...
0Lejlighed insperation vintage art
2 år siden · MariaMolgaard