Kunstnersnak · Dine øjne på Mona Lisa

0 svar
Senest opdateret 2 år siden · 1 bruger(e) deltager
2 år siden

Tak til manden der gav mig ideen om og snakke mere om andet en skrive kunsten som jeg elsker men elsker også meget andet
Ved en del har føles sig draget med af Mona Lisa portræt maling men. Hvad er der der fanger jer i den
For mig tro jeg det så enkel og så kompliceret som det kan være kende en sted ved en ven der har lavet Mona Lisa i plusspil og hænge det i ramme op på væggen aldrig tænk over det før jeg se top den hverdag næsten at hver gang jeg ser den meget mørke kunst værk så drage den mig altid til en ny vinkel en form af frygt og anger sidst jeg så på den imorgen er det måske nogen andre øjne men FIND MONA LISA OG SE DET SOM DU VIK SE DET HVAD SER DU
LILLE EKTRA SPØRGSMÅL føle du at Mona Lisa iagttag dig eller hun kigge til ventre det må vær højre for dig når du ser hende jeg altid tænke hvad mene han med hvordan Mona Lisa ser kigge hun diskrete på dig eller til siden eller over dig

2 år siden

Besvar debattråd

Debatten Dine øjne på Mona Lisa er startet 22/11-2021 17:26 af Maria jayashree (MariaMolgaard) og er placeret under Kunstnersnak.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

45Dagens DJ
1 dag, 21 timer siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
7 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
7 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
23 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
29 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
29 dage siden · sofiesverden

Kunstnersnak

5Litteratur er mange ting
1 år, 2 måneder siden · Bullensohn
0Kunst og verden politik
2 år siden · MariaMolgaard
0Dine øjne på Mona Lisa
2 år siden · MariaMolgaard
0Kan du anbefalde
2 år siden · MariaMolgaard
1Hvad synes i
2 år siden · Henrik German Q...
0Lejlighed insperation vintage art
2 år siden · MariaMolgaard