Kunstnersnak · Kan du anbefalde

0 svar
Senest opdateret 2 år siden · 1 bruger(e) deltager
2 år siden

Jeg elske og snak om kunst på medie jeg elsker og kun fordybe mig i film ønsker jeg fandt en bog der fange mig har jeg ikke gjord længede men mange film jeg ønske og havde læs først men jeg har svær med og læse efter jeg har set filmen
Men kan i anbefalde mig noget med tema som poesi kærlighed skriver poesi og drømmende skriver syn fra 1800 tallet den der langsom men mest smukke romantik med poesi og filosofi har den største interresse i England og Irland 1800 tallet elske digte om mand og kvinde hvor de snakke måske om omgivelse som beskrivelse er der NOGNE bøger eller film uden demokrati lige nu har jeg lige ser Casanova noget i den stil længe tiden jeg har set den men som stolthed og fordom men leder efter Nogen måske ikke så kendt nogen som alle kende håbe nogen forstå lidt det jeg mener

2 år siden

Besvar debattråd

Debatten Kan du anbefalde er startet 14/11-2021 23:28 af Maria jayashree (MariaMolgaard) og er placeret under Kunstnersnak.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

0Krimikonkurrence Leitura
8 timer, 29 minutter siden · heksemutter
45Dagens DJ
3 dage siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
9 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
9 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
25 dage siden · David H

Kunstnersnak

5Litteratur er mange ting
1 år, 2 måneder siden · Bullensohn
0Kunst og verden politik
2 år siden · MariaMolgaard
0Dine øjne på Mona Lisa
2 år siden · MariaMolgaard
0Kan du anbefalde
2 år siden · MariaMolgaard
1Hvad synes i
2 år siden · Henrik German Q...